Menu

اخبار کتابخانه

دوشنبه 28 شهریور 1401
تعداد بازدید: 687
تعداد نظرات: 0

دسترسی مستقیم و دانلود رایگان منابع علمی از طریق سرویس جستجو مگاپیپر

کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی جهت رفاه حال کاربران و استفاده هرچه بهتر و مفیدتر از این پایگاه امکان دسترسی به تمامی امکانات این پایگاه را فراهم نموده است. برای این منظور کافی است کاربران گرامی از طریق آی پی کتابخانه اقدام به ثبت نام در این پایگاه به آدرس: https://megapaper.ir/ نموده تا به آسانی و به صورت کاملاً رایگان از امکانات و خدمات این پایگاه بهره مند شوند.

معرفی اجمالی و امکانات پایگاه مگاپیپر:

مگاپیپر، سرویس جستجو، دسترسی مستقیم و دانلود رایگان منابع علمی و محصولی از شرکت ایده پردازان جوان فالینوس است. مگاپیپر با بهره گیری از سیستم جستجوی منابع دیجیتال (Orca Search) امکان جستجو در بیش از ۱۲۵ میلیون رکورد منابع دیجیتال شامل ۱۰ نوع مدرک را ایجاد میکند، که مهمترین آنها عبارتند از: مقالات ژورنالی لاتین (Journal Article)، مقالات کنفرانسی (Conference Paper)، کتابها (eBook) و نیز فصلهای کتاب، (Book Chapter)، و استانداردهای صنعتی، پایان نامه ها (Thesis) مقالات فارسی و گزارشها (Reports).

علاوه بر امکانات پیشرفته جستجو در بیش از 1800 پایگاه علمی، امکان دسترسی مستقیم و هدفمند به این پایگاه ها، با هدف تسهیل فرآیند تحقیق و پژوهش، برای پژوهشگران حرفه‌ای از طریق سرویس های ezAccess و درنا، فراهم شده است.

آفلاین سازی منابع دیجیتال و دیجیتال سازی منابع موجود کتابخانه‌ها، از سایر خدمات مگاپیپر است.

تصاویر
  • دسترسی مستقیم و دانلود رایگان منابع علمی از طریق سرویس جستجو مگاپیپر