Menu

کارشناس بانک اطلاعات

  1. اطلاع رسانی قوانین و مقررات کتابخانه به کاربران و نظارت بر عملکرد آنان

  2. عضوپذیری، تشکیل پرونده و صدور کارت برای کاربران مطابق ضوابط مربوطه

  3. ایجاد حساب کاربری برای استفاده از شبکه داخلی، بانک اطلاعات و اینترنت

  4. انتقال و جابه جایی فایل ها و اطلاعات علمی کاربران

  5. راهنمایی و مشاوره کاربران جهت استفاده از کتابخانه دیجیتال، پایگاه های علمی (مرکز منطقه ای – نورمگز و...) و نرم افزارهای تحقیقاتی و کاربردی

  6. کپی ، اسکن ، پرینت منابع کتابخانه ای برای کاربران به صورت حضوری و غیرحضوری

  7. بررسی و اطلاع رسانی از مشکلات و خرابی سخت¬افزاری و نرم افزاری رایانه ای بانک اطلاعات به بخش های ذی ربط

  8. ارائه گزارش تخلفات کاربران به مسئول مافوق

  9. تهیه گزارشات موردی و دوره ای

  10. انجام امور محوله...