Menu

اخبار کتابخانه

شنبه 30 بهمن 1400
تعداد بازدید: 879
تعداد نظرات: 0

دسترس پذیری فهارس مجموعه های کتابخانه

از آنجایی که کتابخانه آیت‌‌‌الله العظمی بروجردی یکی از کتابخانه‌‌های غنی در سطح کشور بشمار می‌آید و از لحاظ تعداد، تنوع منابع و موضوع حائز اهمیت است، موجب شده تا این کتابخانه مورد توجه و مراجعه پژوهشگران در سراسر ایران قرار گیرد.

این کتابخانه به منظور دسترسی آسان و سریع پژوهشگران، بخشی از فهارس مجموعه‌های موجود خود را  که شامل نسخ خطی، چاپهای سنگی، منابع چاپی کهن و نادر، کتب درسی قدیمی، کتابهای لاتین، مطبوعات و نشریات، اسناد، کاتالوگ‌ها، پایان‌نامه‌‌ها، منابع دیداری و شنیداری، کتاب‌های نظامی قدیمی، آیین‌نامه‌ها، اساسنامه‌ها و کتابشناسی حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی است، در سایت کتابخانه و در پنل "مجموعه‌های کتابخانه"، در دسترس عموم قرار داده است.

علاقمندان با مراجعه به سایت کتابخانه و با ورود به بخش مجموعه‌ها میتوانند فهرست هر یک از آنها را به تفکیک و بصورت فایل پی دی اف یا اکسل مشاهده نمایند.

همچنین پژوهشگران محترم می توانند جهت دسترسی به محتوای مجموعه‌های مذکور، از طریق وبسایت کتابخانه و جستجو در صفحه اصلی و انتخاب منبع، به کتابخانه دیجیتالی متصل شده و فایل الکترونیکی منبع را بدون نیاز به نام کاربری و کلمه عبور در داخل و خارج از کتابخانه مشاهده نمایند.

تصاویر
  • دسترس پذیری فهارس مجموعه های کتابخانه
  • دسترس پذیری فهارس مجموعه های کتابخانه