Menu

اخبار کتابخانه

شنبه 16 بهمن 1400
تعداد بازدید: 776
تعداد نظرات: 0

همکاری فناوری کتابخانه با بیش از 15 کتابخانه تخصصی در زمینه رفع مشکل نرم افزار های کتابخانه ای

در راستای همکاری های بین کتابخانه ای مکتا و با پیگیری های مستمر گروه فناوری کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی و همچنین فراهم آوری امکانات مورد نیاز و پشتیبانی های صورت گرفته توسط مکتا، از تاریخ دی ماه سال 1398، فرایند بروزرسانی و رفع مشکلات قفل های سخت افزاری نرم افزارهای کتابخانه ای شرکت نوسا، برای تمامی کتابخانه های استان قم، در کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی انجام می گیرد.

لازم به ذکر است کلیه کتابخانه های عضو مکتا، واقع در استان قم که از این نرم افزار استفاده می کنند برای ارتقاء نسخه نرم افزارهای خود و همچین رفع مشکل قفل ها به این کتابخانه مراجعه می کنند.

گفتنی است این خدمات تا پیش از این، در محل شرکت نوسا در تهران انجام می گرفت و قفلها از طریق پست برای شرکت ارسال و پس از رفع مشکل عودت داده می شد که این فرایند تقریبا یک هفته به طول می انجامید. هم اکنون با ایجاد این امکان، این روند به کمتر از یک ساعت تقلیل یافته است.

 از زمان ایجاد این امکان تا کنون 43 مورد، مراجعه از سوی کتابخانه های استان به کتابخانه مسجد اعظم صورت گرفته است.

تصاویر
  • همکاری فناوری کتابخانه با بیش از 15 کتابخانه تخصصی در زمینه رفع مشکل نرم افزار های کتابخانه ای