Menu

اخبار کتابخانه

شنبه 13 اردیبهشت 1399
تعداد بازدید: 923
تعداد نظرات: 0

ایجاد و راه اندازی میز مرجع مجازی کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی

در راستای خدمات رسانی بیشتر به کاربران و پژوهشگران محترم، میز مرجع مجازی کتابخانه تحت عنوان پرسش از کتابدار در سایت کتابخانه به آدرس blib.ir و از طریق نرم افزار شرکت کامپیوتری برتر وب -تحت نظر گروه آموزشی آرموک- شروع به کار کرد.

این خدمت مجازی که شامل دو بخش کلی کارشناسان کتابداری و درخواست منابع دیجیتال است، دارای 6 اپراتور متخصص در زمینه های مختلف جهت سهولت در پاسخگویی به پژوهشگران می باشد و سعی شده است در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز پژوهشی کاربران باشد.

میز مرجع مجازی در دوشیفت کاری به صورت آنلاین و در صورت امکان در روزهای تعطیل به صورت آفلاین آماده خدمات رسانی به پژوهشگرانی است که نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه های مربوط به کتابخانه و فعالیت پژوهشی خود دارند.

طریقه استفاده از  میز مرجع مجازی: با وارد شدن به وب سایت کتابخانه و کلیک روی گزینه پرسش از کتابدار، پژوهشگر می تواند با وارد کردن نام، پست الکترونیک و شماره تماس خود، به آسانی از هر مکانی پرسش خود را در چند عبارت کوتاه و اجمالی مطرح کند تا کارشناسان در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی یا ارجاع به کارشناس مربوطه اقدام نماید و یا در صورت لزوم فایل یا منبع مورد نیاز کاربر از طریق پست الکترونیک یا شبکه های اجتماعی در اختیار ایشان قرار گیرد.

امید است این امکان جدید که با تلاش مدیریت و کارکنان جهت رفاه حال کاربران و سهولت در استفاده هر چه بهتر از خدمات و امکانات کتابخانه فراهم گردیده، بتواند کاربردی بوده و ابزاری برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر باشد.

تصاویر
  • ایجاد و راه اندازی میز مرجع مجازی کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی