Menu

کارشناس امور دفتری و مالی

  1. انجام امور اداری و مالی کتابخانه

  2. انجام امور دفتری و پاسخگویی به مراجعین

  3. پیگیری امور مربوط به مکاتبات اداری و ثبت و بایگانی آنها

  4. ایجاد هماهنگی داخلی امور مربوط به ساختمان تدارکات و خدمات

  5. ارسال و دریافت و پیگیری مراسلات

  6. تنظیم و پیگیری قراردادها و اسناد مالی و ثبت و نگهداری آنها

  7. پیگیری امور مربوط به تعمیرات تاسیسات و ساختمان و تجهیزات کتابخانه

  8. پیگیری تنظیم و تهیه اسناد خرید منابع کتابخانه

  9. پشتیبانی و همکاری امور مربوط به تهیه منابع و تجهیزات کتابخانه ای

  10. پشتیبانی و ارائه خدمات عمومی بخش های کتابخانه و پیگیری امور مربوط به آن

  11. اتوماسیون اداری

  12. تنظیم شیفت کاری و نظارت بر فعالیت پرسنل نگهبانی، خدمات و تاسیسات

  13. تهیه و تنظیم گزارش عملکرد به صورت دوره ای و موردی

  14. ارائه گزارش مالی ماهانه به مدیر در مورد دریافت ها و پرداخت ها

  15. کنترل و نظارت بر نقل و انتقال اموال کتابخانه

  16. انجام امور سمعی و بصری کتابخانه

  17. تهیه و تنظیم زمان جلسات مدیر کتابخانه و تهیه صورت جلسات

  18. انجام امور محوله

  19. مدیریت انبار کتاب کتابخانه

  20. تهیه محتوای پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه...