ثم العامل ينقسم الي عالم و جاهل الخ اقول تلک المقدمات علي تقدير تسليمها انما يدل علي ان الموجود النامي الحساس العاقل العالم اشرف من العقل و الحس و النمو و الوجود...
(آغاز)
... اذ القرينه لتعيين اراده تلک المجاز بخصوصه فعلي، فهم المصنف من معني الصرف يلزم الجمع بين المتنافيين ههنا ايضا و قد عرفت، هو الحق فتامل
(انجام)
خط:
نستعلیق
(نوع خط متن)
صفحهبندی:
۸برگ؛ ۲۰
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
تیماج قهوه ای مجدول
(نوع جلد)
توصیف:
<چون اول و آخر کتاب افتادگي دارد شناسايي نشد که اين حاشيه از کيست>
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه۱۹۲۱ ( برگ ۱۴۸-۱۵۵)
(يادداشتهاي نسخه)
صفحهبندی:
۸برگ؛ ۲۰
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
تیماج قهوه ای مجدول
(نوع جلد)
توصیف:
<چون اول و آخر کتاب افتادگي دارد شناسايي نشد که اين حاشيه از کيست>
(يادداشتهاي نسخه)