حمد و ثناء بيحد و احصاء مخصوص بارگاه کبريايي است که جواهر بحار معرفتش کنز الفوايد آمال و اماني را جامع و وافي و ... و بعد چنين گويد احقر عباد الله...
(آغاز)
... و روزه مستحب صحيح نيست که از کسي که در ذمه او روزه واجب باشد مگر آنکه قادر نباشد بر واجب ... تمام شد رساله در بيان طهارت و صلوه و زکات و خمس و صوم ... تا آنکه انشاء الله بعد از اين هر که بدين رساله عمل نمايد طلب مغفرت نمايد
(انجام)
صفحهبندی:
۱۱۸برگ؛ ۱۲
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
مقوا با عطف تیماج قهوه ای
(نوع جلد)
توصیف:
<الذريعه>:ج.۲۴.ص.۹۰
(يادداشتهاي نسخه)
<مجلس>:ج.۱۶.ص.۳۳۹
(يادداشتهاي نسخه)
<مجلس>:ج.۲۶.ص.۱۴۷
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>:ج.۲.ص.۳۰۰
(يادداشتهاي نسخه)
<الفبايي آستان قدس>:ص.۵۷۹
(يادداشتهاي نسخه)
<مباحث نسخه حاضر از ابتدا تا پايان کتاب صوم را در بردارد>
(يادداشتهاي نسخه)
<عناوين و خطوط شنگرف در هامش صفحات تعليقات فارسي برخي بزرگان با امضاي "س"، "ض"، علامت بلاغ و مقابله در پايان نسخه آمده است>
(يادداشتهاي نسخه)
شناسگر:
01F4019B-A720-4A71-9B5D-4BCEC4C2876F
(Guide)
مواد سازنده:
مقوا با عطف تیماج قهوه ای
(نوع جلد)
توصیف:
<الذريعه>:ج.۲۴.ص.۹۰
(يادداشتهاي نسخه)
<مجلس>:ج.۱۶.ص.۳۳۹
(يادداشتهاي نسخه)
<مجلس>:ج.۲۶.ص.۱۴۷
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>:ج.۲.ص.۳۰۰
(يادداشتهاي نسخه)
<الفبايي آستان قدس>:ص.۵۷۹
(يادداشتهاي نسخه)
<مباحث نسخه حاضر از ابتدا تا پايان کتاب صوم را در بردارد>
(يادداشتهاي نسخه)
<عناوين و خطوط شنگرف در هامش صفحات تعليقات فارسي برخي بزرگان با امضاي "س"، "ض"، علامت بلاغ و مقابله در پايان نسخه آمده است>
(يادداشتهاي نسخه)