للسواد ليس بعله اصلا و کذا اللونيه لتقدمها عليه بخلاف الزوجيه الاربعه. فان الزوجيه معلله بالاربعه و قد يعرف ...
(آغاز)
لوزيد في الصلاه رکن فان کان محرما قيل فهو نسخ لحرمته لا للصلوه و ان لم يکن محرما فليس بنسخ لانه رفع حکم الاصل اذا نقض العباده اه ماتقدم حکم الزياده
(انجام)
خط:
نسخ
(نوع خط متن)
صفحهبندی:
۱۳۳برگ؛ مختلف
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
تیماج و عطف تیماج زرشکی
(نوع جلد)
مجدول
(نوع جلد)
توصیف:
شرح مهم و مشهوري اس بر "<مختصر الاصول>" <ابن حاجب> (۶۴۶هـ.ق). <اين شرح با عناوين "قال - اقول" برگزار شده است.>
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۲. ص. ۱۵۸۲
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۳. ص. ۲۴
(يادداشتهاي نسخه)
<مجلس>: ج.۲۵. ص. ۱۳۲
(يادداشتهاي نسخه)
جاي عناوين سفيد گذاشته شده و نانويس است
(يادداشتهاي نسخه)
صفحهبندی:
۱۳۳برگ؛ مختلف
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
تیماج و عطف تیماج زرشکی
(نوع جلد)
مجدول
(نوع جلد)
توصیف:
شرح مهم و مشهوري اس بر "<مختصر الاصول>" <ابن حاجب> (۶۴۶هـ.ق). <اين شرح با عناوين "قال - اقول" برگزار شده است.>
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۲. ص. ۱۵۸۲
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۳. ص. ۲۴
(يادداشتهاي نسخه)
<مجلس>: ج.۲۵. ص. ۱۳۲
(يادداشتهاي نسخه)
جاي عناوين سفيد گذاشته شده و نانويس است
(يادداشتهاي نسخه)