الحمدالله رب العالمين و الصلوه و السلام علي خير خلقه محمد و اله اجمعين و لضه الله علي اعدائهم الي يوم الدين و بعد فقد يقول احوج عباد ربه الغني اقل الطلبه حسن بن احمد الحسيني غفر الله له و لوالديه هذا ما جمعته و وقفت عليه
(آغاز)
و في المثال الثاني في صدره ان قصد قرائه العزيمه عند التکبيره اينه کذلک بخلاف ما اذا لم يکن ناويا لقرائتها و قرء ففي اثناء القرائه اذا عدل عنها الي سوره اخري لم يجي فساد علي المثم غايه ماهنا فعل مجرما يتدارک بعد الصلوه جميع ما صار زايدا
(انجام)
خط:
نسخ
(نوع خط متن)
صفحهبندی:
۱۳۲ برگ؛ ۲۰
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
تیماج زرشکی
(نوع جلد)
ترنج
(نوع جلد)
مجدول گره ای
(نوع جلد)
توصیف:
<علما در اينکه "<نهي در عبادت>" آيا باعث فساد عبادت مي شود يا نه، اختلاف کرده اند. اين رساله ابتدا به تحرير محل نزاع پرداخته و سپس به قول خودش به استقصاء مطلب در ميان علما مي پردازد و از "<فاضل قمي>" بسيار نام برده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۳۰۰ (برگ ۱۲۵ - ۱۳۲)
(يادداشتهاي نسخه)
<مباحث النهي في العبادات> را دارد.
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، تصحيح شده
(يادداشتهاي نسخه)
صفحهبندی:
۱۳۲ برگ؛ ۲۰
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
تیماج زرشکی
(نوع جلد)
ترنج
(نوع جلد)
مجدول گره ای
(نوع جلد)
توصیف:
<علما در اينکه "<نهي در عبادت>" آيا باعث فساد عبادت مي شود يا نه، اختلاف کرده اند. اين رساله ابتدا به تحرير محل نزاع پرداخته و سپس به قول خودش به استقصاء مطلب در ميان علما مي پردازد و از "<فاضل قمي>" بسيار نام برده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۳۰۰ (برگ ۱۲۵ - ۱۳۲)
(يادداشتهاي نسخه)
<مباحث النهي في العبادات> را دارد.
(يادداشتهاي نسخه)