فیلترها

کل نتایج:

5 مورد

نمود / نمونه‌های شی / اثر
آسیب شناسی مدرک گرایی در حوزه علمیه با رویکرد اخلاقی و تربیتی
محتوا دیجیتال
پایان‌نامه / رساله

کارکرد (مقطع)

:
سطح سه

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

شناسگر

:
82DC0186-3B2C-429D-9DB4-AF9E7634BA33 (Guide)

قالب

:
الکترونیکی

کارکرد (مقطع):

سطح سه

محل تولید محتوا (نشر):

شناسگر:

82DC0186-3B2C-429D-9DB4-AF9E7634BA33 (Guide)
23A1B829-E542-484A-9A58-409B7A86DD06 (Guide)

قالب:

الکترونیکی

توصیف:

کتابنامه: ص. ۱۴۰-‎۱۴۶؛ همچنين به صورت زيرنويس
آسیب شناسی مدرک گرایی در حوزه علمیه با رویکرد اخلاقی و تربیتی
پایان‌نامه / رساله

کارکرد (مقطع)

:
سطح سه

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

شناسگر

:
82DC0186-3B2C-429D-9DB4-AF9E7634BA33 (Guide)

قالب

:
چاپی

کارکرد (مقطع):

سطح سه

محل تولید محتوا (نشر):

شناسگر:

82DC0186-3B2C-429D-9DB4-AF9E7634BA33 (Guide)
23A1B829-E542-484A-9A58-409B7A86DD06 (Guide)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. ۱۴۰-‎۱۴۶؛ همچنين به صورت زيرنويس
نمود / نمونه‌های شی / اثر
آئین نامه پلهای اتفاقی: مصوب تیرماه ۱۳۲۱
محتوا دیجیتال
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
چاپخانه ارتش

تاریخ انتشار

:
۱۳۲۱

اندازه

:
جيبي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۲۱

اندازه:

جيبي (قطع)

شناسگر:

3C4C82BC-297B-4F5E-971B-1C0ECDD6A6FA (Guide)

قالب:

الکترونیکی

توصیف:

< واقف: محمد رمضاني>
آئین نامه پلهای اتفاقی: مصوب تیرماه ۱۳۲۱
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
چاپخانه ارتش

تاریخ انتشار

:
۱۳۲۱

اندازه

:
جيبي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۲۱

اندازه:

جيبي (قطع)

شناسگر:

3C4C82BC-297B-4F5E-971B-1C0ECDD6A6FA (Guide)

قالب:

چاپی

توصیف:

< واقف: محمد رمضاني>
نمود / نمونه‌های شی / اثر
طراحی نظامهای آموزشی: تصمیم گیری در برنامه ریزی درسی و طراحی برنامه درسی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰ .
۱۳۸۹

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: <Designing instructional systems: Decision making in course planning and curriculum design>
کتابنامه
چاپ ششم
<عنوان اصلي: Designing instructional systems: Decision making in course planning and curriculum design>
چاپ پنجم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۴۳۱. تعليم و تربيت
۳۴
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روندها و مباحث نوین در طراحی و فناوری آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۲

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۲

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: 2007 Trends and issues in instructional design and technology,2nd ed, C>
کتابنامه

جایگاه (فروست):

انتشارات آواي نور
۳۲۸
نمود / نمونه‌های شی / اثر
راهبردها و فنون طراحی آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:<Instractional design strategies and tactics>
واژه‌نامه
کتابنامه
نمايه
<چاپ ششم>

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها؛ ‎۱۵۰. علوم تربيتي؛ ‎۱۱