نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
معجزه (اسلام)--مقاله ها و خطابه ها
(1)
عقل گرایی (اسلام)
(1)
محل نشر
(35)
قم
(75)
تهران
(40)
بیروت
(10)
[قم]
(7)
[تهران]
(7)
اصفهان
(5)
قاهره
(3)
مشهد
(3)
[قاهره]
(3)
بغداد
(2)
طهران
(2)
[بی جا]
(2)
دارالسلطنه اصفهان
(2)
الجزایر
(1)
نیویورک
(1)
دارالخلافه طهران
(1)
اردبیل
(1)
تبریز
(1)
قزوین
(1)
گیلان
(1)
مصر
(1)
لندن
(1)
نجف اشرف
(1)
تهران؛ قم
(1)
[بیروت]
(1)
[کربلا]
(1)
دمشق؛ بیروت
(1)
مشهد رضوی
(1)
طرق مشهد
(1)
مدرسه شهیدیه ماردین
(1)
کربلای معلی
(1)
در بلده مبارکه کلکنده (کلکته)
(1)
مشهد مقدس مدرسه میرزا جعفر
(1)
در بلده قاسان
(1)
مشهد غروی(نجف اشرف)
(1)
نوع محتوا
(3)
نسخه خطی اسلامی-ایرانی
(317)
کتاب
(145)
پایاننامه / رساله
(9)
محل نگهداری
(12)
مخزن
(436)
سالن خواهران
(19)
سالن محققین
(18)
سالن عمومی
(12)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (نجف)
(11)
کتابخانه دانشگاه ادیان
(5)
کتابخانه مدرسه فیضیه
(4)
مخزن 2
(3)
کتابخانه شخصی آیت الله بروجردی (ره)
(3)
مدرسه محمدابراهيم خوانساري (اراک)
(3)
مدرسه اميرالمومنين شهرستان آران و بيدگل
(2)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (کرمانشاه)
(1)
زبان اثر
(4)
عربی
(262)
فارسی
(212)
انگلیسی
(6)
نسخ
(1)
تاریخ انتشار
(103)
1386
( تاریخ انتشار )
(8)
1390
( تاریخ انتشار )
(8)
1391
( تاریخ انتشار )
(5)
1395
( تاریخ انتشار )
(5)
1389
( تاریخ انتشار )
(4)
1378
( تاریخ انتشار )
(4)
1387
( تاریخ انتشار )
(4)
1388
( تاریخ انتشار )
(4)
1393
( تاریخ انتشار )
(4)
1392
( تاریخ انتشار )
(3)
1380
( تاریخ انتشار )
(3)
1384
( تاریخ انتشار )
(3)
1396
( تاریخ انتشار )
(3)
1400
( تاریخ انتشار )
(3)
-[13]
( تاریخ انتشار )
(2)
-1371
( تاریخ انتشار )
(2)
[1358]
( تاریخ انتشار )
(2)
1343 = .م1964
( تاریخ انتشار )
(2)
1376
( تاریخ انتشار )
(2)
1382
( تاریخ انتشار )
(2)
1385
( تاریخ انتشار )
(2)
1397
( تاریخ انتشار )
(2)
1399
( تاریخ انتشار )
(2)
-1383
( تاریخ انتشار )
(1)
-1381=.ق1423
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13--]
( تاریخ انتشار )
(1)
1361 - [1358]
( تاریخ انتشار )
(1)
1377
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران :چاپ رنگين )1328
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران:چاپ سينا)1329
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1397
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1386
( تاریخ انتشار )
(1)
- [13]
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1377 = .م1998
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1387
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1390
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1391
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1395 = .م2016 = .ق1437
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1396 =.م2018 = .ق1439
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13= .م19= .ق14]
( تاریخ انتشار )
(1)
-1350 = .م1971
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008
( تاریخ انتشار )
(1)
-1367
( تاریخ انتشار )
(1)
-1380
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388= .ق 1430
( تاریخ انتشار )
(1)
-1393
( تاریخ انتشار )
(1)
-1399
( تاریخ انتشار )
(1)
1340 = .م1961
( تاریخ انتشار )
(1)
1342 = .م1963
( تاریخ انتشار )
(1)
1390= .ق1432
( تاریخ انتشار )
(1)
1428 ق.
( تاریخ انتشار )
(1)
[1329=.ق1369=.م1950]
( تاریخ انتشار )
(1)
[؟1326]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1334 :صحيح] 1134 = .ق 1375
( تاریخ انتشار )
(1)
[1338 =.ق1378 =.م1959]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1381]
( تاریخ انتشار )
(1)
1280 =.ق1319
( تاریخ انتشار )
(1)
1339
( تاریخ انتشار )
(1)
1339 - 1337 = .ق1379 - 1377
( تاریخ انتشار )
(1)
1341
( تاریخ انتشار )
(1)
1359 = .ق1400
( تاریخ انتشار )
(1)
1360
( تاریخ انتشار )
(1)
1361
( تاریخ انتشار )
(1)
1361=.ق1402
( تاریخ انتشار )
(1)
1362
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 = .ق1403
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 =.ق1404
( تاریخ انتشار )
(1)
1364
( تاریخ انتشار )
(1)
1370
( تاریخ انتشار )
(1)
1372
( تاریخ انتشار )
(1)
1372= .م1993
( تاریخ انتشار )
(1)
1374
( تاریخ انتشار )
(1)
1375
( تاریخ انتشار )
(1)
1375 =.ق1417
( تاریخ انتشار )
(1)
1376 = .م1997
( تاریخ انتشار )
(1)
1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1380 = .م2001 = .ق1421
( تاریخ انتشار )
(1)
1381
( تاریخ انتشار )
(1)
1381 = .ق 1423
( تاریخ انتشار )
(1)
1383
( تاریخ انتشار )
(1)
1383 = .ق1426
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 =.م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008 = .ق1429
( تاریخ انتشار )
(1)
1387-1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1388 =.م2009 =.ق1430
( تاریخ انتشار )
(1)
1388= .م 2009
( تاریخ انتشار )
(1)
1389 = .م2010 = .ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1389=.م2010=.ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1390 = .م2011
( تاریخ انتشار )
(1)
1391 = .ق1434
( تاریخ انتشار )
(1)
1393 = .م2014 = .ق1435
( تاریخ انتشار )
(1)
1394
( تاریخ انتشار )
(1)
1394 = .م2015 = .ق1436
( تاریخ انتشار )
(1)
1395 = .م2016 = .ق1438
( تاریخ انتشار )
(1)
1396= .م 2017
( تاریخ انتشار )
(1)
1401
( تاریخ انتشار )
(1)
فیلترها
کل نتایج:
471 مورد
پدیدآورنده
(200)
قوشچی، علی بن محمد، 879ق-
( پدیدآورنده )
(20)
علامه حلی، حسن بن یوسف، 648- 726ق
( پدیدآورنده )
(16)
نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
<رساله اي کوتاه در پاسخ و پرسش "خسرو خان" که از وي درباره تطبيق بين عالم صغير يعني انسان و عالم کبير يعني جهان سوال کرده بود نگاشته شده و در آن بين اين در مقايسه شده و مطابق مشرب شيخيه پاسخ داده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۲۶۴۹ (برگ۲۲- ۴۴)
(يادداشتهاي نسخه)
خطوط شنگرف ، کناره طولي نسخه مقداري دچار موريانه خواري شده است
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه در پاسخ و پرسش "خسرو خان" که از وي درباره تطبيق بين عالم صغير يعني انسان و عالم کبير يعني جهان سوال کرده بود نگاشته شده و در آن بين اين در مقايسه شده و مطابق مشرب شيخيه پاسخ داده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۲۶۴۹ (برگ۲۲- ۴۴)
(يادداشتهاي نسخه)
خطوط شنگرف ، کناره طولي نسخه مقداري دچار موريانه خواري شده است
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي مفصل در تبيين و تشريح کلمات مشکله و توجيه مباحث کلامي که مشايخ شيخيه مطرح و باعث اشتباه و التباس شده است، اين رسالهدر عصر پنجشنبه دوازدهم رمضان ۱۲۷۸ق پايان يافته است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
جاي عناوين سفيد ، در هامش صفحات تصحيح ، علامت بلاغ و مقاله دارد
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي مفصل در تبيين و تشريح کلمات مشکله و توجيه مباحث کلامي که مشايخ شيخيه مطرح و باعث اشتباه و التباس شده است، اين رسالهدر عصر پنجشنبه دوازدهم رمضان ۱۲۷۸ق پايان يافته است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
جاي عناوين سفيد ، در هامش صفحات تصحيح ، علامت بلاغ و مقاله دارد
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط و فشرده در اثبات عقايد و اصول ديني اماميه که در سه باب و يک خاتمه تنظيم شده است:باب اول؛ در توحيد (سه فصل) باب دوم؛ در نبوت باب سيم؛ در امامت (۱۲فصل) خاتمه؛ در معاد(در سه مطلب)>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
يکي دو برگ از ابتدا و چند برگ از انتها افتاده و تا اواخر مطلب سوم خاتمه را در بر دارد
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط و فشرده در اثبات عقايد و اصول ديني اماميه که در سه باب و يک خاتمه تنظيم شده است:باب اول؛ در توحيد (سه فصل) باب دوم؛ در نبوت باب سيم؛ در امامت (۱۲فصل) خاتمه؛ در معاد(در سه مطلب)>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
يکي دو برگ از ابتدا و چند برگ از انتها افتاده و تا اواخر مطلب سوم خاتمه را در بر دارد
(يادداشتهاي نسخه)
<مولف که از مخالفين سر سخت شيخيه بوده و از کتاب آنها به عبارت صحيفه مسلعونه نام برده به رساله اي از سوال و جوابهاي شيخ احمد احسايي دست يافته و پس از مطالعه آن اين رساله را در رد آنها نگاشته است، مولف در صفحه (۳۸ر) از رساله ديگرش در کلام بنام "شفاءالقلوب" و استادش درفقه و اصول همانند شيخ جعفر کاشف الغطاء به فرزندش شيخ موسيکاشف الغطاء نام برده است، مولف بجهت تنظيم و تکريم و تمجيد بزرگان و فقهاي موزه نجف از شيخ احمد احسايي با اقرام نام مي برد ولي در نهايت نظرات مي را رد و نقد مي کند ، اين رساله که شروع آن در تبريز بوده در تهران در اول شعبان ۱۲۵۶ق بپايان رسيده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
عناوين و خطوط سياه وشنگرف، تحشيه مولف با امضاي "منه عفي عنه" در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<مولف که از مخالفين سر سخت شيخيه بوده و از کتاب آنها به عبارت صحيفه مسلعونه نام برده به رساله اي از سوال و جوابهاي شيخ احمد احسايي دست يافته و پس از مطالعه آن اين رساله را در رد آنها نگاشته است، مولف در صفحه (۳۸ر) از رساله ديگرش در کلام بنام "شفاءالقلوب" و استادش درفقه و اصول همانند شيخ جعفر کاشف الغطاء به فرزندش شيخ موسيکاشف الغطاء نام برده است، مولف بجهت تنظيم و تکريم و تمجيد بزرگان و فقهاي موزه نجف از شيخ احمد احسايي با اقرام نام مي برد ولي در نهايت نظرات مي را رد و نقد مي کند ، اين رساله که شروع آن در تبريز بوده در تهران در اول شعبان ۱۲۵۶ق بپايان رسيده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
عناوين و خطوط سياه وشنگرف، تحشيه مولف با امضاي "منه عفي عنه" در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)