نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
معجزه (اسلام)--مقاله ها و خطابه ها
(1)
عقل گرایی (اسلام)
(1)
محل نشر
(35)
قم
(75)
تهران
(40)
بیروت
(10)
[قم]
(7)
[تهران]
(7)
اصفهان
(5)
قاهره
(3)
مشهد
(3)
[قاهره]
(3)
بغداد
(2)
طهران
(2)
[بی جا]
(2)
دارالسلطنه اصفهان
(2)
الجزایر
(1)
نیویورک
(1)
دارالخلافه طهران
(1)
اردبیل
(1)
تبریز
(1)
قزوین
(1)
گیلان
(1)
مصر
(1)
لندن
(1)
نجف اشرف
(1)
تهران؛ قم
(1)
[بیروت]
(1)
[کربلا]
(1)
دمشق؛ بیروت
(1)
مشهد رضوی
(1)
طرق مشهد
(1)
مدرسه شهیدیه ماردین
(1)
کربلای معلی
(1)
در بلده مبارکه کلکنده (کلکته)
(1)
مشهد مقدس مدرسه میرزا جعفر
(1)
در بلده قاسان
(1)
مشهد غروی(نجف اشرف)
(1)
نوع محتوا
(3)
نسخه خطی اسلامی-ایرانی
(317)
کتاب
(145)
پایاننامه / رساله
(9)
محل نگهداری
(12)
مخزن
(436)
سالن خواهران
(19)
سالن محققین
(18)
سالن عمومی
(12)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (نجف)
(11)
کتابخانه دانشگاه ادیان
(5)
کتابخانه مدرسه فیضیه
(4)
مخزن 2
(3)
کتابخانه شخصی آیت الله بروجردی (ره)
(3)
مدرسه محمدابراهيم خوانساري (اراک)
(3)
مدرسه اميرالمومنين شهرستان آران و بيدگل
(2)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (کرمانشاه)
(1)
زبان اثر
(4)
عربی
(262)
فارسی
(212)
انگلیسی
(6)
نسخ
(1)
تاریخ انتشار
(103)
1386
( تاریخ انتشار )
(8)
1390
( تاریخ انتشار )
(8)
1391
( تاریخ انتشار )
(5)
1395
( تاریخ انتشار )
(5)
1389
( تاریخ انتشار )
(4)
1378
( تاریخ انتشار )
(4)
1387
( تاریخ انتشار )
(4)
1388
( تاریخ انتشار )
(4)
1393
( تاریخ انتشار )
(4)
1392
( تاریخ انتشار )
(3)
1380
( تاریخ انتشار )
(3)
1384
( تاریخ انتشار )
(3)
1396
( تاریخ انتشار )
(3)
1400
( تاریخ انتشار )
(3)
-[13]
( تاریخ انتشار )
(2)
-1371
( تاریخ انتشار )
(2)
[1358]
( تاریخ انتشار )
(2)
1343 = .م1964
( تاریخ انتشار )
(2)
1376
( تاریخ انتشار )
(2)
1382
( تاریخ انتشار )
(2)
1385
( تاریخ انتشار )
(2)
1397
( تاریخ انتشار )
(2)
1399
( تاریخ انتشار )
(2)
-1383
( تاریخ انتشار )
(1)
-1381=.ق1423
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13--]
( تاریخ انتشار )
(1)
1361 - [1358]
( تاریخ انتشار )
(1)
1377
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران :چاپ رنگين )1328
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران:چاپ سينا)1329
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1397
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1386
( تاریخ انتشار )
(1)
- [13]
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1377 = .م1998
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1387
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1390
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1391
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1395 = .م2016 = .ق1437
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1396 =.م2018 = .ق1439
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13= .م19= .ق14]
( تاریخ انتشار )
(1)
-1350 = .م1971
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008
( تاریخ انتشار )
(1)
-1367
( تاریخ انتشار )
(1)
-1380
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388= .ق 1430
( تاریخ انتشار )
(1)
-1393
( تاریخ انتشار )
(1)
-1399
( تاریخ انتشار )
(1)
1340 = .م1961
( تاریخ انتشار )
(1)
1342 = .م1963
( تاریخ انتشار )
(1)
1390= .ق1432
( تاریخ انتشار )
(1)
1428 ق.
( تاریخ انتشار )
(1)
[1329=.ق1369=.م1950]
( تاریخ انتشار )
(1)
[؟1326]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1334 :صحيح] 1134 = .ق 1375
( تاریخ انتشار )
(1)
[1338 =.ق1378 =.م1959]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1381]
( تاریخ انتشار )
(1)
1280 =.ق1319
( تاریخ انتشار )
(1)
1339
( تاریخ انتشار )
(1)
1339 - 1337 = .ق1379 - 1377
( تاریخ انتشار )
(1)
1341
( تاریخ انتشار )
(1)
1359 = .ق1400
( تاریخ انتشار )
(1)
1360
( تاریخ انتشار )
(1)
1361
( تاریخ انتشار )
(1)
1361=.ق1402
( تاریخ انتشار )
(1)
1362
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 = .ق1403
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 =.ق1404
( تاریخ انتشار )
(1)
1364
( تاریخ انتشار )
(1)
1370
( تاریخ انتشار )
(1)
1372
( تاریخ انتشار )
(1)
1372= .م1993
( تاریخ انتشار )
(1)
1374
( تاریخ انتشار )
(1)
1375
( تاریخ انتشار )
(1)
1375 =.ق1417
( تاریخ انتشار )
(1)
1376 = .م1997
( تاریخ انتشار )
(1)
1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1380 = .م2001 = .ق1421
( تاریخ انتشار )
(1)
1381
( تاریخ انتشار )
(1)
1381 = .ق 1423
( تاریخ انتشار )
(1)
1383
( تاریخ انتشار )
(1)
1383 = .ق1426
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 =.م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008 = .ق1429
( تاریخ انتشار )
(1)
1387-1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1388 =.م2009 =.ق1430
( تاریخ انتشار )
(1)
1388= .م 2009
( تاریخ انتشار )
(1)
1389 = .م2010 = .ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1389=.م2010=.ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1390 = .م2011
( تاریخ انتشار )
(1)
1391 = .ق1434
( تاریخ انتشار )
(1)
1393 = .م2014 = .ق1435
( تاریخ انتشار )
(1)
1394
( تاریخ انتشار )
(1)
1394 = .م2015 = .ق1436
( تاریخ انتشار )
(1)
1395 = .م2016 = .ق1438
( تاریخ انتشار )
(1)
1396= .م 2017
( تاریخ انتشار )
(1)
1401
( تاریخ انتشار )
(1)
فیلترها
کل نتایج:
471 مورد
پدیدآورنده
(200)
قوشچی، علی بن محمد، 879ق-
( پدیدآورنده )
(20)
علامه حلی، حسن بن یوسف، 648- 726ق
( پدیدآورنده )
(16)
نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
<حاشيه اي کوتاه بر "مطالع الانظار" نگاشته شمس الدين محمود بن عبدالرحمن اصفهاني (۷۴۹ق) که خود شرح "طوالع الانوار" قاضي بيضاوي بوده است، اين حاشيه بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۲۷۰۵ (برگ۱- ۲۶)
(يادداشتهاي نسخه)
نسخه حاضر ظاهرا تا قسم ثالث (في الکيفيات المختصه بالکميات) را در بر دارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين شنگرف ، تحشيه نويسي و تصحيح در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي کوتاه بر "مطالع الانظار" نگاشته شمس الدين محمود بن عبدالرحمن اصفهاني (۷۴۹ق) که خود شرح "طوالع الانوار" قاضي بيضاوي بوده است، اين حاشيه بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۲۷۰۵ (برگ۱- ۲۶)
(يادداشتهاي نسخه)
نسخه حاضر ظاهرا تا قسم ثالث (في الکيفيات المختصه بالکميات) را در بر دارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين شنگرف ، تحشيه نويسي و تصحيح در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<مولف در سفري که در عنفوان جواني به مشهدالرضا به سال ۱۰۸۳ق نموده بود بدرخواست برخي دوستان اين رساله را در اصول دين نگاشت و در يک کقدمه و هفت مطلب تنظيم ساخت>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۲۷۰۲ (برگ۱-۲۱)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و نشانيها و خطوط شنگرف ، تحشيه از مولف با امضاي "منه" در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<مولف در سفري که در عنفوان جواني به مشهدالرضا به سال ۱۰۸۳ق نموده بود بدرخواست برخي دوستان اين رساله را در اصول دين نگاشت و در يک کقدمه و هفت مطلب تنظيم ساخت>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۲۷۰۲ (برگ۱-۲۱)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و نشانيها و خطوط شنگرف ، تحشيه از مولف با امضاي "منه" در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط در رد فلاسفه و حکماء بطريقه متکلمين که در سابق دو کتاب در اين باره بنامهاي توحيد نامه و توحيد خانه نگاشته بوده است، کتاب که به شاه حسين صفوي تقديم شده در يک مقدمه در شرف معرفت و وجوب تحصيل معرفت صحيح و چند فصل و يک خاتمه در ذکر حديث بيضه تنظيم شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
عناوين و خطوط شنگرف، در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط در رد فلاسفه و حکماء بطريقه متکلمين که در سابق دو کتاب در اين باره بنامهاي توحيد نامه و توحيد خانه نگاشته بوده است، کتاب که به شاه حسين صفوي تقديم شده در يک مقدمه در شرف معرفت و وجوب تحصيل معرفت صحيح و چند فصل و يک خاتمه در ذکر حديث بيضه تنظيم شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
عناوين و خطوط شنگرف، در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي متوسط که بر حاشيه قديم دواني (۹۰۸ق) بر شرح جديد قوشچي (۸۷۹ق) بر تجريد الاعتقاد خواجه طوسي (۶۷۲ق) نوشته شده است ، اين کتاب بسيار قليل النسخه است. پدر مولف حاضر يعني "شاه تقي الدين نسابه شيرازي" (۱۰۱۹ق) نيز حاشيه اي بر شرح قديم تجريد نگاشته که نسخه احتمالا منحصر آن در کتابخانه عمومي مراغه شماره ۳۸ نگهداري مي شود>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
خطوط و عناوين شنگرف ، نسخه ارزشمند و پاکيزه است ، تصحيح در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي متوسط که بر حاشيه قديم دواني (۹۰۸ق) بر شرح جديد قوشچي (۸۷۹ق) بر تجريد الاعتقاد خواجه طوسي (۶۷۲ق) نوشته شده است ، اين کتاب بسيار قليل النسخه است. پدر مولف حاضر يعني "شاه تقي الدين نسابه شيرازي" (۱۰۱۹ق) نيز حاشيه اي بر شرح قديم تجريد نگاشته که نسخه احتمالا منحصر آن در کتابخانه عمومي مراغه شماره ۳۸ نگهداري مي شود>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
خطوط و عناوين شنگرف ، نسخه ارزشمند و پاکيزه است ، تصحيح در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط در تحشيه "شرح العقايد النسفيه"که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده و بيشتر به کلمات و جملات مير سيد شريف در شرح مواقف و "حاشيه شرح التحميديه" استناد شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
در اين نسخه مباحث علت و معلول و اعراض و جواهر مطرح شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بسياري جاها جاي عناوين سفيد و برخي مواضع شنگرف ، حواشي بسيار از مولف با امضاي "منه سلمه الله" "منه مد ظله العالي" در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط در تحشيه "شرح العقايد النسفيه"که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده و بيشتر به کلمات و جملات مير سيد شريف در شرح مواقف و "حاشيه شرح التحميديه" استناد شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
در اين نسخه مباحث علت و معلول و اعراض و جواهر مطرح شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بسياري جاها جاي عناوين سفيد و برخي مواضع شنگرف ، حواشي بسيار از مولف با امضاي "منه سلمه الله" "منه مد ظله العالي" در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط در اصول دين و اقسام طاعات که در يک مقدمه و دو مقصد (هر مقصد در پنج باب) تنظيم شده است؛ نگارش اين رساله در سال ۱۰۴۲ق ژايان يافته است: المقصد الاولي ؛ في الارکان (الوحيد و النبوه و العدل و الامامه و المعاد. المقصد الثانيه؛ في الاعمال (طاعات جوارح و طاعات قلب و گناهان آنها)
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط در اصول دين و اقسام طاعات که در يک مقدمه و دو مقصد (هر مقصد در پنج باب) تنظيم شده است؛ نگارش اين رساله در سال ۱۰۴۲ق ژايان يافته است: المقصد الاولي ؛ في الارکان (الوحيد و النبوه و العدل و الامامه و المعاد. المقصد الثانيه؛ في الاعمال (طاعات جوارح و طاعات قلب و گناهان آنها)
(يادداشتهاي نسخه)