شخصي به نام <نذر علي> چند سؤال <فلسفي و اعتقادي> از <ملا خليل قزويني> پرسيده و ايشان به اختصار جواب آنها را گفته و در اين رساله بيشتر به توضيح <ترجيح> بلا مرجح پرداخته و< قائل به جواز آن شده و همچنين تخلف معلول از علت> را قبول کرده است و جايز ميداند
(يادداشتهاي نسخه)
شخصي به نام <نذر علي> چند سؤال <فلسفي و اعتقادي> از <ملا خليل قزويني> پرسيده و ايشان به اختصار جواب آنها را گفته و در اين رساله بيشتر به توضيح <ترجيح> بلا مرجح پرداخته و< قائل به جواز آن شده و همچنين تخلف معلول از علت> را قبول کرده است و جايز ميداند
(يادداشتهاي نسخه)
مولف اول کتاب <نظم البراهين في اصول الدين> را در <هفت باب> نگاشته سپس به شرح آن پرداخته و اين شرح با عناوين<قال - اقول> برگزار شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>:ج.۲۴.ص.۲۰۰
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعه>:ج.۲۱.ص.۱۸۳
(يادداشتهاي نسخه)
<مکتبه العلامه حلي>:ص.۱۸۸
(يادداشتهاي نسخه)
ضميمه = مجموعه ۶۵۶(برگ۲ - ۱۴۴)
(يادداشتهاي نسخه)
مولف اول کتاب <نظم البراهين في اصول الدين> را در <هفت باب> نگاشته سپس به شرح آن پرداخته و اين شرح با عناوين<قال - اقول> برگزار شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>:ج.۲۴.ص.۲۰۰
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعه>:ج.۲۱.ص.۱۸۳
(يادداشتهاي نسخه)
<مکتبه العلامه حلي>:ص.۱۸۸
(يادداشتهاي نسخه)
ضميمه = مجموعه ۶۵۶(برگ۲ - ۱۴۴)
(يادداشتهاي نسخه)
مطالب مفصلي است در رد <صوفيه و نقد عقايد باطل> بابيه است که با استفاده از دلائل <نقلي و عقلي> نگاشته است . هيچ گونه دسته بندي از قبيل فصل<باب - غيره> ندارد
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
جلد دوم را دارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين شنگرف، خطوط بعضي سياه و بعضي شنگرف، بعضي مطالب نانويس مانده است
(يادداشتهاي نسخه)
مطالب مفصلي است در رد <صوفيه و نقد عقايد باطل> بابيه است که با استفاده از دلائل <نقلي و عقلي> نگاشته است . هيچ گونه دسته بندي از قبيل فصل<باب - غيره> ندارد
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
جلد دوم را دارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين شنگرف، خطوط بعضي سياه و بعضي شنگرف، بعضي مطالب نانويس مانده است
(يادداشتهاي نسخه)