<حاشيه اي است بر شرح مطالع الانوار قطب الدين محمد بن محمد رازي (۷۶۶ق) که به نام "لوامع الاسرار" ناميده شده به جهت غياث الدين وزير نوشته شده است.>
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي است بر شرح مطالع الانوار قطب الدين محمد بن محمد رازي (۷۶۶ق) که به نام "لوامع الاسرار" ناميده شده به جهت غياث الدين وزير نوشته شده است.>
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي است موجز که در آن کليات خمس، يکي از ابواب نه گانه منطق که در يوناني ايساغوجي است مورد بحث قرار گرفته است>
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۱. ص.۲۰۶
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>: ج.۱. ص.۲۶۱
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۱۵۷۳ (برگ ۵۰- ۵۱)
(يادداشتهاي نسخه)
قطع بياض_ <در پايان يک ترجيع بند از محرر آمده که ابتداي آن در برگ ۵۴ آمده بود. ويک فائده در نماز ميت و ترکيب يک دوا و نيز منتخبي از ديوان مسمي به سابق و وامق.>
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي است موجز که در آن کليات خمس، يکي از ابواب نه گانه منطق که در يوناني ايساغوجي است مورد بحث قرار گرفته است>
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۱. ص.۲۰۶
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>: ج.۱. ص.۲۶۱
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۱۵۷۳ (برگ ۵۰- ۵۱)
(يادداشتهاي نسخه)
قطع بياض_ <در پايان يک ترجيع بند از محرر آمده که ابتداي آن در برگ ۵۴ آمده بود. ويک فائده در نماز ميت و ترکيب يک دوا و نيز منتخبي از ديوان مسمي به سابق و وامق.>
(يادداشتهاي نسخه)
<مير سيد شريف جرجاني (۸۱۶ق) حاشيه مختصر و معروفي با عناوين "قوله- قوله" بر کتاب "تحرير القواعد المنطقيه في شرح الشمسيه" قطب الدين رازي (۷۶۶ق) نوشته است. نسخه حاضر ظاهرا حاشيه بر حاشيه مير سيد شريف مي باشد. چون در چند جاي کتاب عبارت "قال المصنف في شرح الملخص" آمده که ظاهرا شرح الملخص سيد شريف مي باشد. >
(يادداشتهاي نسخه)
<مير سيد شريف جرجاني (۸۱۶ق) حاشيه مختصر و معروفي با عناوين "قوله- قوله" بر کتاب "تحرير القواعد المنطقيه في شرح الشمسيه" قطب الدين رازي (۷۶۶ق) نوشته است. نسخه حاضر ظاهرا حاشيه بر حاشيه مير سيد شريف مي باشد. چون در چند جاي کتاب عبارت "قال المصنف في شرح الملخص" آمده که ظاهرا شرح الملخص سيد شريف مي باشد. >
(يادداشتهاي نسخه)