<حاشيه اي بر بخشي از تهذيب المنطق تفتازاني درباره ضابطه اشکال اربعه که مستقل از حاشيه معروف محشي نوشته شده است،در فهرست آستان قدس آن را بنقل از عماد الکتاب فهرستي آن را منحصر بفرد دانسته و بواسطه نام بهابادي مولف (که صحيح هم همان است نه شهابادي) آن را به ملاعبدالله يزدي نسبت نداده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي بر بخشي از تهذيب المنطق تفتازاني درباره ضابطه اشکال اربعه که مستقل از حاشيه معروف محشي نوشته شده است،در فهرست آستان قدس آن را بنقل از عماد الکتاب فهرستي آن را منحصر بفرد دانسته و بواسطه نام بهابادي مولف (که صحيح هم همان است نه شهابادي) آن را به ملاعبدالله يزدي نسبت نداده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه مختصر بر (ظاهرا) حاشيه مير سيد شريف جرجاني (۸۱۶ق) بر شرح مطالع الانوار "قطب الدين رازي" که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين شنگرف ، تصحيح در هامش صفحات ۷ تاريخ مطالعه در ۱۰۳۵ق در روي برگ اول
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه مختصر بر (ظاهرا) حاشيه مير سيد شريف جرجاني (۸۱۶ق) بر شرح مطالع الانوار "قطب الدين رازي" که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين شنگرف ، تصحيح در هامش صفحات ۷ تاريخ مطالعه در ۱۰۳۵ق در روي برگ اول
(يادداشتهاي نسخه)
<کلمه "فياض" در مقدمه کتاب "لوامع الاسرار في شرح مطالع الانوار"مورد توجه فضلا واقع و براي شرح مراد مولف توضيحاتي نوشته شده که فياضيه ناميده شده اند
(يادداشتهاي نسخه)
<کلمه "فياض" در مقدمه کتاب "لوامع الاسرار في شرح مطالع الانوار"مورد توجه فضلا واقع و براي شرح مراد مولف توضيحاتي نوشته شده که فياضيه ناميده شده اند
(يادداشتهاي نسخه)