فیلترها

کل نتایج:

89 مورد

تدریس
نقاط دسترسی غیر مرجح:
نقاط دسترسی مستند:

پدیدآورنده:

نام جایگزین:

روش تدريس (راهنماي عملي مدرسان و دبيران)
راهنماي عملي مدرسان و دبيران

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روش تدریس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
شب های سپید

اندازه

:
رقعي (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۵

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

رقعي (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۹۵

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان روي جلد: روش تدريس (راهنماي عملي مدرسان و دبيران)
کتابنامه به صورت زيرنويس
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روش تدریس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[قم]

ناشر

:
یمین

اندازه

:
رقعي (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۶

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

اندازه:

رقعي (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۷۶

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [۱۰۱ - ‎۱۰۳]؛ همچنين به صورت زيرنويس
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روان شناسی تربیتی: اصول و کاربرد آن
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز نشر دانشگاهی

اندازه

:
خشتي (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۷

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

خشتي (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۸۷

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: <Educational psychology: Principles and applications>
واژه‌نامه
کتابنامه: ص. [۵۸۲] - ‎۶۱۹
چاپ هشتم
<عنوان اصلي: Educational psychology: Principles and applications>
کتابنامه

جایگاه (فروست):

مرکز نشر دانشگاهي؛ ‎۷۸۷. روان‌شناسي و علوم تربيتي
۲۶
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روان شناسی برای آموزش
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
رشد

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۰

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۷۰

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:< .... Psychology for teaching: A bear always, usually>
واژه نامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
رسالت تربیتی و علمی مراکز آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۶

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۸۶

قالب:

چاپی

توصیف:

پشت جلد به‌انگليسي :Ali Shariatmadri. Scientific and education mission of teaching centers
کتابنامه: ص. [۱۴۱] - ‎۱۴۲؛ همچنين به‌صورت زيرنويس
چاپ چهارم
ن.‎۲ (چاپ هشتم: ‎۱۳۹۳)

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۱۳۳. علوم تربيتي
۱۰
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تکنیک و اصول در آموزش زبان
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تبریز

ناشر

:
هنر اول

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۲

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۹۲

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي : 2011 ,Techniques and principles in language teaching, 3rd ed.
کتاب حاضر نخستين‌بار با عنوان "اصول و فنون تدريس زبان‌هاي خارجي" با ترجمه اميرعلي راسترو توسط رهنما در سال ‎۱۳۷۸ ترجمه و منتشر شده است
کتابنامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
بازخورد در یادگیری مشهود: راهنمای عملی ارائه و دریافت بازخوردهای متنوع و اثربخش در بستر تدریس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۴۰۱

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۴۰۱

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: 2018 ,Visible learning : feedback.
کتابنامه:ص. [۲۶۷] -‎۲۷۲.

جایگاه (فروست):

مجموعه کتاب‌هاي توسعه سواد سنجش معلمان
۴
نمود / نمونه‌های شی / اثر
بازاندیشی فرایند یاددهی - یادگیری
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مدرسه

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۷

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۸۷

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه
چاپ سوم
<اهداکننده: منصوره عابدپور>
نمود / نمونه‌های شی / اثر
اینترنت برای معلمان
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
محراب قلم

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
[۱۳۸۳]

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

[۱۳۸۳]

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: The Internet for teachers, 3rd ed. c1999 .>
<اهداکننده: محمد عظيمي‌نيا>
نمود / نمونه‌های شی / اثر
الگوهای یادگیری: ابزارهایی برای تدریس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: <Models of learning: Tools for teaching>
واژه‌نامه
کتابنامه
چاپ پنجم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۹۴۹. علوم تربيتي
۶۴