فیلترها

کل نتایج:

89 مورد

تدریس
نقاط دسترسی غیر مرجح:
نقاط دسترسی مستند:

نام جایگزین:

کليات روشها و فنون تدريس (متن کامل) چگونه تدريس کنيم؟

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
کلیات روشها و فنون تدریس (متن کامل)
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
معاصر

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۷

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۸۷

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان روي جلد: کليات روشها و فنون تدريس (متن کامل) چگونه تدريس کنيم؟
کتابنامه: ص. [۳۱۰] - ‎۳۱۲؛ همچنين به صورت زيرنويس
چاپ چهاردهم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
راهنمای تدریس اساتید در مراکز آموزش عالی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
همدان

ناشر

:
دانشگاه بوعلی سینا

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۴

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۸۴

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: .A handbook for teacher in universities and colleges>
کتابنامه به صورت زيرنويس

جایگاه (فروست):

دانشگاه بوعلي سينا؛ ‎۲۸۶
نمود / نمونه‌های شی / اثر
نظریه های برنامه درسی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:<The Educational Spectrum: Orientations to Curriculum>
کتابنامه

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۴۱۲. علوم تربيتي؛ ‎۳۱
نمود / نمونه‌های شی / اثر
نگاهی دوباره به روش ها و فنون تدریس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
موسسه بوستان کتاب قم (مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم)

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [‎۲۱۲]؛ همچنين به صورت زيرنويس
چاپ ششم

جایگاه (فروست):

موسسه بوستان کتاب؛ ‎۱۰۴۹. کتاب‌هاي دانشگاه باقر العلوم عليه السلام؛ ‎۱۳)(کليات؛ ‎۸۳. پژوهش و آموزش؛ ‎۱۶
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مهارتهای آموزشی و پرورشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
-۱۳۹۱

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

-۱۳۹۱

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه
کتابنامه
ج.‎۱ (چاپ بيست و پنجم: ‎۱۳۹۱)
<ج.‎۱. روشها و فنون تدريس .-> (مندرجات)

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۴۷. علوم تربيتي
۳
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مهارتهای آموزشی و پرورشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
-۱۳۸۷

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

-۱۳۸۷ .
-[۱۳]

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه
کتابنامه: ص. ۳۶۶ - ‎۳۷۰؛ همچنين به‌صورت زيرنويس
چاپ بيست و دوم
<ج.‎۱. روشها و فنون تدريس .-> (مندرجات)
فهرست نويسي بر اساس جلد دوم (چاپ ششم: ‎۱۳۸۹)
کتابنامه: ص. ۳۹۱-‎۴۰۴
<ج.‎۲. روشها و فنون تدريس .-> (مندرجات)

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۴۷. علوم تربيتي؛ ‎۳
سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۴۷. علوم تربيتي؛ ‎۵۴
نمود / نمونه‌های شی / اثر
معلم و شاگرد
محتوا دیجیتال
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[تهران]

ناشر

:
کتابفروشی ابن سینا

شناسگر

:
7B86949F-2309-4E3C-BA27-DCFF4D4BB705 (Guide)

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

شناسگر:

7B86949F-2309-4E3C-BA27-DCFF4D4BB705 (Guide)

اندازه:

رقعي (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۳۵

قالب:

الکترونیکی

توصیف:

عنوان اصلي: <The art of teaching>
معلم و شاگرد
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[تهران]

ناشر

:
کتابفروشی ابن سینا

شناسگر

:
7B86949F-2309-4E3C-BA27-DCFF4D4BB705 (Guide)

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

شناسگر:

7B86949F-2309-4E3C-BA27-DCFF4D4BB705 (Guide)

اندازه:

رقعي (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۳۵

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: <The art of teaching>
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مشکلات یادگیری: آنچه معلمان باید بدانند
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

اندازه

:
رقعي (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۳

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

رقعي (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۹۳

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: Learning difficulties, C2005 >
کتابنامه: ص. [۱۵۵] - ‎۱۷۵
نمود / نمونه‌های شی / اثر
کاربرد روانشناسی در آموزشگاه (روانشناسی آموزشگاهی)
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سروش (انتشارات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه
کتابنامه: ص. [۲۹۳] - ‎۲۹۸
نمايه
چاپ نهم

جایگاه (فروست):

سروش (انتشارات صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران)
۹/۱۲۰‎ شماره ترتيب انتشار
نمود / نمونه‌های شی / اثر
کلیات روشها و فنون تدریس (متن کوتاه) همراه با الگوهای جدید تدریس: (به انضمام تست) چهار گزینه ای
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
معاصر

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۸

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۷۸

قالب:

چاپی

توصیف:

اثر حاضر برگزيده دومين جشنواره انتخاب کتاب معلم در سال ‎۱۳۸۱ مي باشد
کتابنامه: ص. ۲۲۰ - ‎۲۲۲
چاپ سيزدهم
ن.‎۲(چاپ دوازدهم: ‎۱۳۸۶)
ن.‎۲<اهداکننده: سمانه کريمي>