فیلترها

کل نتایج:

46 مورد

برنامه ریزی درسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
برنامه ریزی درسی در عصر پست مدرن
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۳

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۳

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: . Curriculum development in the postmodern era>
کتابنامه: ص. [۴۸۱]- ‎۵۱۱

جایگاه (فروست):

آواي نور
۳۵۶
نمود / نمونه‌های شی / اثر
برنامه درسی به سوی هویت های جدید: شرحی بر نظریات معاصر برنامه درسی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آییژ

تاریخ انتشار

:
-۱۳۹۲

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

-۱۳۹۲

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه
چاپ دوم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
الگوهای تدریس : خانواده الگوهای اجتماعی، اطلاعات پردازی، انفرادی ...
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
کمال تربیت

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي : <Models of teaching>
عنوان روي جلد : الگوهاي تدريس ‎۲۰۰۴
عنوان ديگر : الگوهاي جديد تدريس
کتابنامه : ص . ۵۷۰ - ‎۶۰۸؛ همچنين به صورت زيرنويس
چاپ هشتم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
بال

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [۳۵۵] - ‎۳۶۱.
<اهداکننده: منصوره عابدپور>

نام جایگزین:

برنامه‌ريزي درسي

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
اصول برنامه ریزی درسی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
ایران زمین

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۷

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۷۷

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
آسیب شناسی سیاست گذاری در برنامه درسی براساس مدل SWOT[اس. دبلیو.او.تی]
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۶

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۶

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتاب حاضر پژوهشي است درباره آسيب‌شناسي سياست‌گذاري در برنامه درسي که جامعه آماري کليه اساتيد، خبرگان و دانشجويان دوره دکتري را شامل مي‌شود.
کتابنامه : ص. [۲۳۳] - ‎۲۴۷.

جایگاه (فروست):

آواي نور؛ ‎۵۹۴