فیلترها

کل نتایج:

46 مورد

برنامه ریزی درسی

پدیدآورنده:

نام جایگزین:

تکنولوژي آموزشي

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مبانی نظری تکنولوژی آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۷

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۷

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه
کتابنامه: ص. ۲۶۸ - ‎۲۷۵؛ همچنين به‌صورت زيرنويس
نمايه
چاپ دهم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۶۸. علوم تربيتي
۴
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مبانی برنامه ریزی آموزشی: برنامه ریزی درسی مدارس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی. دفتر انتشارات کمک آموزشی. انتشارات مدرسه

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: Planning the school curriculum>
واژه‌نامه
کتابنامه: ص. [‎۱۱۱]؛ همچنين به صورت زيرنويس
چاپ بيست و هشتم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
نظریه ی برنامه ی درسی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آییژ

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: Curriculum theory>
عنوان روي جلد: نظريه برنامه درسي
کتابنامه به صورت زيرنويس
نمايه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
نیازسنجی آموزشی: الگوها و فنون
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آییژ

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۲

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۲

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

پشت جلد به انگليسي:. (Khorosh Fathivajargah. Educational needs assessment (Models & techniques
کتابنامه
چاپ پنجم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
نوفهم گرایی در مطالعات برنامه ی درسی (از نوفهمی تا پسانوفهمی)
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۳

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۳

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

پشت جلد به انگليسي : Mostafa Qaderi.Reconceotualism in curriculum studies... .
کتابنامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مقدمات برنامه ریزی درسی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱ .
۱۳۸۹

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. ۲۴۱ - ‎۲۴۲
چاپ ششم
ن.‎۲ (چاپ سوم: ‎۱۳۸۸)
ن.‎۲ <اهداکننده: منصوره عابدپور>
چاپ چهارم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاه ها(سمت)؛ ‎۱۱۰۳. علوم تربيتي
۷۴

پدیدآورنده:

نام جایگزین:

تکنولوژي آموزشي

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مبانی نظری تکنولوژی آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [۲۳۷] - ‎۲۴۴؛ همچنين به‌صورت زيرنويس
واژه‌نامه
نمايه
چاپ يازدهم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۶۸. علوم تربيتي؛ ‎۴

پدیدآورنده:

نام جایگزین:

تکنولوژي آموزشي

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مبانی نظری تکنولوژی آموزشی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه
کتابنامه: ص. ۲۶۸ - ‎۲۷۵؛ همچنين به‌صورت زيرنويس
نمايه
چاپ سيزدهم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۶۸. علوم تربيتي
۴
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مبانی فلسفی، روانشناختی و اجتماعی برنامه درسی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[تهران]

ناشر

:
یادواره کتاب

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۳

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۷۳

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: Currriculum found ations, Principles and issues>
کتابنامه به‌صورت زيرنويس
<اهدا کننده: علينقي شاهرخي خرم آبادي>
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مبانی برنامه ریزی درسی آموزش متوسطه
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان پشت جلد به انگليسي:Hasan Maleki. principles of curriculum development in secondary education
کتابنامه: ص. ۱۳۵ - ‎۱۳۶؛ همچنين به‌صورت زيرنويس
ن.‎۲ <اهداکننده: منصوره عابدپور>

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انسان دانشگاهها (سمت) ‎۴۶۸؛ علوم تربيتي؛ ‎۳۷