اللهم اهدنا للتي هي اقوم و استعملنا بما هو اسلم و صحح بما عندنا يقيننا واستصلح بقدرتک ما فسد من اوصل علي من جعلته نورا يهتدي به في ظلم الجهالة باتباعه وعلي آله.
(آغاز)
اذا اعتدل مزاج الدماغ فقويت القوه ... اعني الخيال و الذکر و الوهم و الفکرة فتمت الات العقل لادراک المبادي ولسنا نريد بالعقل مقابل العلم فانه نفس المبادي بل العقل النظري الهيولاني الکامل کما ذکرنا فقد اتينا بمطلبنا.
(انجام)
خط:
نستعلیق
(نوع خط متن)
صفحهبندی:
۱۰۰برگ، مختلف
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
تیماج قهوه ای بدون مقوا
(نوع جلد)
مجدول
(نوع جلد)
توصیف:
<کتابي است در منطق که در چهار جزء ترتيب يافته است. اول در سه فصل است دوم در سه فصل سوم در هشت فصل تاريخ ختم تأليف او ۱۱۰۴مي باشد>
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعة>:ج.۲۴.ص.۲۷۳
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>:ج.۱۱.ص. ۵۰۵
(يادداشتهاي نسخه)
<مباحث سه جزء از کتاب را دارد>
(يادداشتهاي نسخه)
<عناوين و خطوط شنگرف، تصحيح شده>
(يادداشتهاي نسخه)
شناسگر:
6232920E-B659-41E1-866C-C79E0402DD4C
(Guide)
مواد سازنده:
تیماج قهوه ای بدون مقوا
(نوع جلد)
مجدول
(نوع جلد)
توصیف:
<کتابي است در منطق که در چهار جزء ترتيب يافته است. اول در سه فصل است دوم در سه فصل سوم در هشت فصل تاريخ ختم تأليف او ۱۱۰۴مي باشد>
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعة>:ج.۲۴.ص.۲۷۳
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>:ج.۱۱.ص. ۵۰۵
(يادداشتهاي نسخه)
<مباحث سه جزء از کتاب را دارد>
(يادداشتهاي نسخه)
<عناوين و خطوط شنگرف، تصحيح شده>
(يادداشتهاي نسخه)