عوامل تاثیر الاعلانات المموله فی مواقع التواصل الاجتماعی علی الجمهور المستهلک (جمهور ذی قار انموذجا)
توصیف
Factors of the impact of financial support advertisements on social networking on users (Dhi Qar people as an example) (عنوان صفحه عنوان به زبان دیگر)
کتابنامه: ص. ۱۲۲ - ‎۱۲۶؛ همچنين به صورت زيرنويس
تعداد صفحات
م، ‎۱۳۵ ص.: نمونه، جدول، نمودار
کارکرد (مقطع)
کارشناسی ارشد
محل تولید محتوا (نشر)
موردها
دیگر نمودها
عوامل تاثیر الاعلانات المموله فی مواقع التواصل الاجتماعی علی الجمهور المستهلک (جمهور ذی قار انموذجا)
کارکرد (مقطع):
کارشناسی ارشد
محل تولید محتوا (نشر):
شناسگر:
867E0207-A3C3-440C-9BAC-98969CD8D805 (Guide)