Thesis
عوامل تاثیر الاعلانات المموله فی مواقع التواصل الاجتماعی علی الجمهور المستهلک (جمهور ذی قار انموذجا)
نام موجودیت:
نمود
نوع موجودیت:
پایان‌نامه / رساله
توصیف:
Factors of the impact of financial support advertisements on social networking on users (Dhi Qar people as an example) (عنوان صفحه عنوان به زبان دیگر)
کتابنامه: ص. ۱۲۲ - ‎۱۲۶؛ همچنين به صورت زيرنويس
تعداد صفحات:
م، ‎۱۳۵ ص.: نمونه، جدول، نمودار
کارکرد (مقطع):
کارشناسی ارشد
محل تولید محتوا (نشر):
شناسگر:
867E0207-A3C3-440C-9BAC-98969CD8D805 (Guide)
قالب:
چاپی