الحمدلله الواجب وجوده الممتنع نظيره الممکن سواه و غيره الصادر باختياره شره و خيره و الصلاه علي محمد الذي انتشربه نهيه و امره اما بعد... قال ايساغوجي اقول ان المنطقيين اصطلاحات
(آغاز)
و الخطابه مولفه من مقدمات مقبولهمن شخص معين او مظنونه و الشعر قياس مولف من مقدمات ينبسط منها النفس او ينقبض و المغالطه مولفه من مقدمات يشبه بالحق و المشهورات قياس مولف من مقدمات و هميه کاذبه و العمده هي البرهان لاغير
(انجام)
خط
نستعلیق
(نوع خط متن)
صفحهبندی
۳۸برگ ؛ ۱۱
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده
مقوا
(نوع جلد)
توصیف
به شماره [۱۲۸۲] مراجعه شود
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، يادداشت در اول کتاب به تاريخ ۱۱۶۳ق و يادداشت تملک ابراهيم بن سيد عليرضا حسيني تبريزي در آخر کتاب آمده
(يادداشتهاي نسخه)
شناسگر
00E54C49-EA48-4618-B3F0-D4A6BD8794CA
(Guide)
قالب
الکترونیکی
نمایش گراف
دیگر نمودها
شرح ایساغوجی
وضعیت اثر خلاقانه:
کامل
ساختار محتوا:
الحمدلله الواجب وجوده الممتنع نظيره الممکن سواه و غيره الصادر باختياره شره و خيره و الصلاه علي محمد الذي انتشربه نهيه و امره اما بعد... قال ايساغوجي اقول ان المنطقيين اصطلاحات
(آغاز)
و الخطابه مولفه من مقدمات مقبولهمن شخص معين او مظنونه و الشعر قياس مولف من مقدمات ينبسط منها النفس او ينقبض و المغالطه مولفه من مقدمات يشبه بالحق و المشهورات قياس مولف من مقدمات و هميه کاذبه و العمده هي البرهان لاغير
(انجام)