در روايات معتبره وارد شده است که هر که به منزل برادر مومن خود دارد شود و قصد روزه سنت کرده باشد و اطعامي حاضر سازد و او را تکليف کند ثواب روزه داشتن است
(آغاز)
مگر کفاره ظهار که بعضي گفته اند که تا کفاره [ندهد] وطي زن بر او حلال نمي شود هر چند عاجز باشد باشد و اگر از عجز و استغفار بر کفاره قدرت به هم رساند احوط آن است که باز کفاره را به عمل بياورد و چون اکثر مردم جاهلند به کفارات احکام آن ها بر ايشان لازم مي شود و نمي دانند و مشغول ذمه به حق الهي مي مانند
(انجام)بیشتر
خط
دعاها نسخ
(نوع خط متن)
صفحهبندی
۱۴
(تعداد سطرهای متن)
تعداد صفحات
۳۴۴ گ
مواد سازنده
تیماج مشکی
(نوع جلد)
ترنج و سر
(نوع جلد)
مجدول گره ای
(نوع جلد)
توصیف
به شماره [۵۵۹] مراجعه شود
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، صفحات مجدول شنگرف و لاجوردي ، يادداشت به تاريخ ۱۲۶۰ ربيع الثاني ؛ در آخر کتاب امده است
(يادداشتهاي نسخه)
شناسگر
07BE8BB6-3771-4162-8DD0-9C6E0F2EA6C7
(Guide)
قالب
نسخه فیزیکی
نمایش گراف
موردها
دیگر نمودها
زاد المعاد
وضعیت اثر خلاقانه:
ناقص الاول
ساختار محتوا:
در روايات معتبره وارد شده است که هر که به منزل برادر مومن خود دارد شود و قصد روزه سنت کرده باشد و اطعامي حاضر سازد و او را تکليف کند ثواب روزه داشتن است
(آغاز)
مگر کفاره ظهار که بعضي گفته اند که تا کفاره [ندهد] وطي زن بر او حلال نمي شود هر چند عاجز باشد باشد و اگر از عجز و استغفار بر کفاره قدرت به هم رساند احوط آن است که باز کفاره را به عمل بياورد و چون اکثر مردم جاهلند به کفارات احکام آن ها بر ايشان لازم مي شود و نمي دانند و مشغول ذمه به حق الهي مي مانند
(انجام)