Book
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه: چگونه مغز با نیازهای ویژه یاد می گیرد
نام موجودیت:
نمود
نوع موجودیت:
کتاب
محل تولید محتوا (نشر):
تاریخ انتشار:
۱۳۸۸
تعداد صفحات:
‎۳۳۹ ص.: مصور، جدول، نمودار
جایگاه (فروست):
انتشارات دانشگاه اصفهان؛ ‎۵۲۵)(سازمان مطالعه وتدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)
۱۲۴۱
توصیف:
عنوان اصلي:
عنوان روي جلد: روانشناسي کودکان با نيازهاي ويژه ناتواني‌هاي يادگيري: چگونه مغز با نيازهاي ويژه ياد ميگيرد
بیشتر