Thesis
دور العلاقات العامه التسویقیه فی تحسین الصوره الذهنیه للموسسات الاعلامیه (قناه العراقیه، الشرقیه، الفرات نماذج)
نام موجودیت:
نمود
نوع موجودیت:
پایان‌نامه / رساله
توصیف:
The Role of Public Relations Marketing in Improving the Mental Image of Media Institutions، Al-Iraqiya Al-Sharqiya Al-Furat Channel، Models (عنوان صفحه عنوان به زبان دیگر)
کتابنامه: ص. ۱۲۸ - ‎۱۳۴؛ همچنين به صورت زيرنويس
تعداد صفحات:
ي، ‎۱۳۹ ص.: جدول، نمودار
کارکرد (مقطع):
کارشناسی ارشد
محل تولید محتوا (نشر):
شناسگر:
966C093C-3578-49E1-96AB-C19730E92AD2 (Guide)
قالب:
الکترونیکی