اجلي منطق افصح به لسان الفصحاء و اولي مدرک ارتسم في اذهان الازکياء حمداله فصدق بکبريائه و شکر منعم لانتصور حمد الانه نحمده حمد الا يحد و لايرسم...
(آغاز)
و بهذا اندفع ماقيل انه يجوز ان يکون مسئله کبير و الشرع جوز ذلک لقد اشراح بنان البيان بعون الملک المنان عن کشف القناع عن وجوه خرايده اودع في الکتابين تجلي عن مظنه التحقيق و رفع استار
(انجام)
خط:
نستعلیق
(نوع خط متن)
صفحهبندی:
۱۸۸برگ؛ مختلف
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
گالینگور سبز
(نوع جلد)
عطف تیماج زرشکی
(نوع جلد)
توصیف:
<حاشيه توضيحي مختصري است بر "تحرير القواعد المنطقيه" قطب رازي با عناوين "قال الشارح">< و متن آن با عناوين "قوله" که به درخواست عبدالله اللبيب نگاشته شده و به شهابالدين شاه جهان >تقديم کرده است.
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>: ج.۶. ص.۳۵
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۱۵. ص.۳۳۷
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين شنگرف، در پاي برخي از حواشي تاريخ ۱۲۳۵ مندرج است، تصحيح شده
(يادداشتهاي نسخه)
شناسگر:
F9C419AE-FF25-47D9-A029-DB4CE8DBCE88
(Guide)
مواد سازنده:
گالینگور سبز
(نوع جلد)
عطف تیماج زرشکی
(نوع جلد)
توصیف:
<حاشيه توضيحي مختصري است بر "تحرير القواعد المنطقيه" قطب رازي با عناوين "قال الشارح">< و متن آن با عناوين "قوله" که به درخواست عبدالله اللبيب نگاشته شده و به شهابالدين شاه جهان >تقديم کرده است.
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>: ج.۶. ص.۳۵
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۱۵. ص.۳۳۷
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين شنگرف، در پاي برخي از حواشي تاريخ ۱۲۳۵ مندرج است، تصحيح شده
(يادداشتهاي نسخه)