بسمله، قوله الحمد مصدر المعلوم و اللام للجنس او الاستغراق اي کلمه حمد من الازل الي الابد من اي حامد کان و يحتمل ان يکون مصدر المجهول او القدر المشترک بين المصدرين...
(آغاز)
... قوله وجه الاکثرين الخ او ان وجه البناء في ذي الراء قصد الاماله اذ هي امر مستحسن و المصحح للاماله کسر الراء و هي لاتحصيل الا بتقدير البناء لانه اذا اعرب منع الصرف فلم يکسر، تم
(انجام)
خط:
نسخ- نستعلیق
(نوع خط متن)
صفحهبندی:
۱۳۴برگ؛ ۱۳
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
تیماج سیاه
(نوع جلد)
توصیف:
<حاشيه اي بسيار مهم و مفصل بر "الفوائد الضيائيه" نورالدين عبدالرحمن جامي(۸۹۸ق) استاد محشي که بصورت "قوله- قوله"تنظيم و مورد توجه ديگران و خود مورد تحشيه و تعليقه متعددي واقع شده است.>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
به شماره ۲۲۶۰مراجعه شود
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>:ج.۱۲.ص.۷۱
(يادداشتهاي نسخه)
<مجلس>:ج.۲۵.ص.۱۹۲
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>:ج.۲.ص.۱۳۷۲
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>:ج.۱۲.ص.۱۹۵
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، در هامش با امضاي عبدالحکيم و جامي تحشيه نويسي شده ، جاي عناوين در نيمه دوم سفيد مانده است
(يادداشتهاي نسخه)
صفحهبندی:
۱۳۴برگ؛ ۱۳
(تعداد سطرهای متن)
مواد سازنده:
تیماج سیاه
(نوع جلد)
توصیف:
<حاشيه اي بسيار مهم و مفصل بر "الفوائد الضيائيه" نورالدين عبدالرحمن جامي(۸۹۸ق) استاد محشي که بصورت "قوله- قوله"تنظيم و مورد توجه ديگران و خود مورد تحشيه و تعليقه متعددي واقع شده است.>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
به شماره ۲۲۶۰مراجعه شود
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>:ج.۱۲.ص.۷۱
(يادداشتهاي نسخه)
<مجلس>:ج.۲۵.ص.۱۹۲
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>:ج.۲.ص.۱۳۷۲
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>:ج.۱۲.ص.۱۹۵
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، در هامش با امضاي عبدالحکيم و جامي تحشيه نويسي شده ، جاي عناوين در نيمه دوم سفيد مانده است
(يادداشتهاي نسخه)