Book
برنامه ریزی بازاریابی: استراتژی، محیط و زمینه
نام موجودیت:
نمود
نوع موجودیت:
کتاب
محل تولید محتوا (نشر):
تاریخ انتشار:
۱۴۰۰
تعداد صفحات:
‎۳۵۵ص.: مصور، جدول.
جایگاه (فروست):
موسسه کتاب مهربان نشر
۶۵۷
توصیف:
عنوان اصلي: .2010 ,Marketing planning : strategy, environment and context
کتاب حاضر اولين بار تحت عنوان "برنامه‌ريزي بازاريابي: استراتژي، زمينه و محيط " با ترجمه سين نوروزي، سيده‌مليحه ميرزايي، رويا ارباب توسط نشر فوژان کتاب در سال ‎۱۳۹۸ منتشر شده است.
بیشتر
کتابنامه.
بیشتر