Book
ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی
نام موجودیت:
نمود
نوع موجودیت:
کتاب
محل تولید محتوا (نشر):
تاریخ انتشار:
۱۳۹۱
تعداد صفحات:
ده، ‎۳۸۱ص.: جدول، نمودار
جایگاه (فروست):
سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)، مرکز تحقيق و توسعه علوم انساني؛ ‎۵۳۵. علوم تربيتي؛ ‎۴۳
توصیف:
کتاب برگزيده دانشگاهي سال ‎۱۳۸۰
کتابنامه: ص. ۳۶۵ - ‎۳۷۷.
نمايه
چاپ دهم
<اهداکننده: منصوره عابدپور>
بیشتر