Book
ارتباط متقاعدگرانه در تبلیغ
نام موجودیت:
نمود
نوع موجودیت:
کتاب
محل تولید محتوا (نشر):
تاریخ انتشار:
۱۳۹۲
تعداد صفحات:
[نه]، ‎۳۶۶ص.: مصور، جدول، نمودار
جایگاه (فروست):
سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۹۵۶. روان‌شناسي
۴۸
توصیف:
اثر حاضر قبلا با عنوان "ارتباطات متقاعدگرانه و تبليغ" توسط همين انتشارات در سال ‎۱۳۸۸ منتشر شده است
کتابنامه: ص. ۳۵۴ - ‎۳۶۶؛ همچنين به صورت زيرنويس
چاپ چهارم
بیشتر