فیلترها

کل نتایج:

1 مورد

نام (مستندات):

کربلائي اسدآقا بن علي بن محمدحسين مطبعه‌چي تبريزي

نمود / نمونه‌های شی / اثر
مصباح السالکین
محتوا دیجیتال
چاپ سنگی

محل تولید محتوا (نشر)

:
تبریز

شناسگر

:
۸۷۷۰ (شماره بیاض)

ناشر

:
کربلائی اسدآقا بن علی بن محمدحسین مطبعه چی تبریزی (چاپخانه)

تاریخ چاپ / تولید

:
۱۲۹۸ (سال چاپ)

محل تولید محتوا (نشر):

شناسگر:

۸۷۷۰ (شماره بیاض)
4D5775E6-80B2-4F2F-8C13-0C19DE5DC0DE (Guide)

تاریخ چاپ / تولید:

۱۲۹۸ (سال چاپ)
هجری قمری (نوع تاریخ چاپ)

اندازه:

‎۲۲ (طول اوراق)
‎۱۵سم (عرض اوراق)
رقعی (قطع)

خط:

نستعلیق (متن)

صفحه‌بندی:

‎۱۹س (تعداد سطرهای متن)

قالب:

الکترونیکی

توصیف:

آداب سلوک به سوي خدا و صفات انسانيت را در يک مقدمه و سه مطلب و يک خاتمه تشريح مي‌کند. بدين ترتيب: مقدمه: در کليات. مطلب اول: در شريعت و مقدار لازم از عمل به آن. خاتمه: در نتايج عمل و حالات بعضي از سالکين. در پايان نيز رساله در خصوص پاسخگويي به دو سوال يکي از دوستان در خصوص معرفت نفس مي باشد که در سال ‎۱۲۹۰ نگاشته است (کتابشناسي ملي) (يادداشتهاي نسخه‏)
بیشتر
کتاب مصباح السالکين داراي ‎۲۴۹ صفحه است که شماره گذاري شده است. پس از آن رساله سوال و پاسخگويي آمده که شماره گذاري نشده است. همچنين تمامي صفحات زوج و فرد رکابه دارند (يادداشتهاي نسخه‏)
بیشتر
مصباح السالکین
چاپ سنگی

محل تولید محتوا (نشر)

:
تبریز

شناسگر

:
۸۷۷۰ (شماره بیاض)

ناشر

:
کربلائی اسدآقا بن علی بن محمدحسین مطبعه چی تبریزی (چاپخانه)

تاریخ چاپ / تولید

:
۱۲۹۸ (سال چاپ)

محل تولید محتوا (نشر):

شناسگر:

۸۷۷۰ (شماره بیاض)
4D5775E6-80B2-4F2F-8C13-0C19DE5DC0DE (Guide)

تاریخ چاپ / تولید:

۱۲۹۸ (سال چاپ)
هجری قمری (نوع تاریخ چاپ)

اندازه:

‎۲۲ (طول اوراق)
‎۱۵سم (عرض اوراق)
رقعی (قطع)

خط:

نستعلیق (متن)

صفحه‌بندی:

‎۱۹س (تعداد سطرهای متن)

قالب:

چاپی

توصیف:

آداب سلوک به سوي خدا و صفات انسانيت را در يک مقدمه و سه مطلب و يک خاتمه تشريح مي‌کند. بدين ترتيب: مقدمه: در کليات. مطلب اول: در شريعت و مقدار لازم از عمل به آن. خاتمه: در نتايج عمل و حالات بعضي از سالکين. در پايان نيز رساله در خصوص پاسخگويي به دو سوال يکي از دوستان در خصوص معرفت نفس مي باشد که در سال ‎۱۲۹۰ نگاشته است (کتابشناسي ملي) (يادداشتهاي نسخه‏)
بیشتر
کتاب مصباح السالکين داراي ‎۲۴۹ صفحه است که شماره گذاري شده است. پس از آن رساله سوال و پاسخگويي آمده که شماره گذاري نشده است. همچنين تمامي صفحات زوج و فرد رکابه دارند (يادداشتهاي نسخه‏)
بیشتر