فیلترها

کل نتایج:

5 مورد

نام (مستندات):

کاتلر

نام کوچک:

فیلیپ

تاریخ تولد و وفات:

۱۹۳۱

م

نام جایگزین:

مديريت بازاريابي
مباني مديريت بازاريابي: تجزيه و تحليل و برنامه‌ريزي

زبان اثر:

فارسی

درباره (موضوع):

نمود / نمونه‌های شی / اثر
مبانی مدیریت بازاریابی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
ترمه

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۳

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۸۳

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: A framework for marketing management, c2001>
عنوان روي جلد: مباني مديريت بازاريابي: تجزيه و تحليل و برنامه‌ريزي
کتابنامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
اصول بازاریابی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[تهران]

ناشر

:
ادبستان؛ جهان نو

تاریخ انتشار

:
-۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

-۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: Principles of Marketing, 8th,c1999>
واژه‌نامه
کتابنامه
چاپ هفتم

نام جایگزین:

رويکردي اثربخش براي تامين منابع مالي کارآفرينان و شرکت‌ها
مديريت بازاريابي براي جذب سرمايه : رويکردي بازاريابي گرايانه براي تامين مالي کسب و کارها
مديريت بازاريابي براي جذب سرمايه: رويکردي بازاريابي گرايانه براي تامين مالي کسب و کارها

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه: رویکردی اثربخش برای تامین منابع مالی کارآفرینان و شرکت ها
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مهکامه

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي : Attracting investors : A marketing approach to finding funds for your business,c2004>
عنوان روي جلد : مديريت بازاريابي براي جذب سرمايه : رويکردي بازاريابي گرايانه براي تامين مالي کسب و کارها
کتابنامه
<عنوان اصلي: Attracting investors : A marketing approach to finding funds for your business,c2004>
عنوان روي جلد: مديريت بازاريابي براي جذب سرمايه: رويکردي بازاريابي گرايانه براي تامين مالي کسب و کارها
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مدیریت بازاریابی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
اصفهان

ناشر

:
آموخته

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱ .
۱۳۸۹

اندازه:

وزيري (قطع)
رحلي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان روي جلد:خلاصه درس بر اساس مديريت بازاريابي کاتلر: مديريت بازاريابي: همراه با سوالات کنکور کارشناسي ارشد...
کتاب حاضر راهنماي کتاب " مديريت بازاريابي "تاليف فيليپ کاتلر است
<عنوان اصلي: 1984,Marketing management: Analysis, planning, implementation, and control >
عنوان روي جلد: مديريت بازاريابي: تجزيه و تحليل، برنامه ريزي، اجرا و کنترل
چاپ هفتم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
بازاندیشی بازاریابی: بنگاه بازاریابی پایدار در آسیا
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
نشر نی

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:< 2003 ,Rethinking marketing : Sustainable market-ing enterprise in Asia : Text and cases>
کتابنامه