چگونگی بازنمایی زن در فیلم های سینمایی و انطباق آن با زن مطلوب در اندیشه شهید مطهری موارد مطالعه فیلم های فروشنده، هیس دخترها فریاد نمی زنند، برف روی کاج ها
کارکرد (مقطع)
:
کارشناسی ارشد
محل تولید محتوا (نشر)
:
قم
قالب
:
چاپی
توصیف
:
How to represent a woman in movies and its adaptation to the desired woman in Andisheh Shahid Motahari. Cases of studying movies (seller, hiss, girls do not scream, snow on the pines) (عنوان صفحه عنوان به زبان دیگر)
پایاننامه / رساله
کارکرد (مقطع)
:
کارشناسی ارشد
محل تولید محتوا (نشر)
:
قم
قالب
:
چاپی
توصیف
:
How to represent a woman in movies and its adaptation to the desired woman in Andisheh Shahid Motahari. Cases of studying movies (seller, hiss, girls do not scream, snow on the pines) (عنوان صفحه عنوان به زبان دیگر)
How to represent a woman in movies and its adaptation to the desired woman in Andisheh Shahid Motahari. Cases of studying movies (seller, hiss, girls do not scream, snow on the pines)
(عنوان صفحه عنوان به زبان دیگر)
تحلیل گونه های دینداری در رمان های برگزیده ی ادبی ایران (موردپژوهی برگزیدگان جوایز هوشنگ گلشیری و هفت اقلیم تا سال ۱۳۹۷)
کارکرد (مقطع)
:
کارشناسی ارشد
محل تولید محتوا (نشر)
:
قم
قالب
:
چاپی
توصیف
:
Typology of religiosity in the some award winning novels of Iran: (A case study of the Hooshang Golshiri Award and Haft Iqlim Award Winners up to 2018) (عنوان صفحه عنوان به زبان دیگر)
پایاننامه / رساله
کارکرد (مقطع)
:
کارشناسی ارشد
محل تولید محتوا (نشر)
:
قم
قالب
:
چاپی
توصیف
:
Typology of religiosity in the some award winning novels of Iran: (A case study of the Hooshang Golshiri Award and Haft Iqlim Award Winners up to 2018) (عنوان صفحه عنوان به زبان دیگر)
Typology of religiosity in the some award winning novels of Iran: (A case study of the Hooshang Golshiri Award and Haft Iqlim Award Winners up to 2018)
(عنوان صفحه عنوان به زبان دیگر)
<ج.۱. الگوها و الگوسازي، نشانه و نشانهشناسي.- ج.۲.زبان بازنمايي و انتشار.->< ج.۳. متن و ژانر، بازنمائي، گفتمان و ايدئولوژي.- ج.۴.ارتباطات رسانهاي شده، ارتباطات و شناخت.>
(مندرجات)
بیشتر
جایگاه (فروست):
پژوهشکده مطالعات فرهنگي و اجتماعي؛ ۳۹-۴۰. فرهنگ و ارتباطات