فیلترها

کل نتایج:

4 مورد

نام (مستندات):

مرکز فروش: کتابفروشي اسلاميه، تهران

نمود / نمونه‌های شی / اثر
آداب المشق: زرین خط بهترین روش برای پیشرفت خط دانش آموزان دبستانها و دانش آموزان اکابر ... :[دانشپایه ۶ ششم]
محتوا دیجیتال
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز فروش: کتابفروشی اسلامیه، تهران

تاریخ انتشار

:
-[۱۳

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

-[۱۳

اندازه:

رقعي (قطع)

شناسگر:

DF0EF9A8-341C-4661-BE63-A9AB561CE0B3 (Guide)
1F833958-35E2-4981-9A01-DFF9F259556D (Guide)

قالب:

الکترونیکی

توصیف:

مشخصات از روي جلد
فهرست‌نويسي براساس جلد دوم
<واقف: محمد رمضاني>

جایگاه (فروست):

ه
آداب المشق: زرین خط بهترین روش برای پیشرفت خط دانش آموزان دبستانها و دانش آموزان اکابر ... :[دانشپایه ۶ ششم]
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز فروش: کتابفروشی اسلامیه، تهران

تاریخ انتشار

:
-[۱۳

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

-[۱۳

اندازه:

رقعي (قطع)

شناسگر:

DF0EF9A8-341C-4661-BE63-A9AB561CE0B3 (Guide)
1F833958-35E2-4981-9A01-DFF9F259556D (Guide)

قالب:

چاپی

توصیف:

مشخصات از روي جلد
فهرست‌نويسي براساس جلد دوم
<واقف: محمد رمضاني>

جایگاه (فروست):

ه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
آداب المشق: زرین خط بهترین روش برای پیشرفت خط دانش آموزان دبستانها و دانش آموزان اکابر ... :[دانشپایه ۴ چهارم]
محتوا دیجیتال
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز فروش: کتابفروشی اسلامیه، تهران

تاریخ انتشار

:
-[۱۳

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

-[۱۳

اندازه:

رقعي (قطع)

شناسگر:

90393092-032C-4794-B28D-77506D4DDDDA (Guide)
84302E43-E5C5-4B02-8876-033B306E4DC8 (Guide)

قالب:

الکترونیکی

توصیف:

مشخصات از روي جلد
<واقف: محمد رمضاني>

جایگاه (فروست):

ه
آداب المشق: زرین خط بهترین روش برای پیشرفت خط دانش آموزان دبستانها و دانش آموزان اکابر ... :[دانشپایه ۴ چهارم]
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز فروش: کتابفروشی اسلامیه، تهران

تاریخ انتشار

:
-[۱۳

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

-[۱۳

اندازه:

رقعي (قطع)

شناسگر:

90393092-032C-4794-B28D-77506D4DDDDA (Guide)
84302E43-E5C5-4B02-8876-033B306E4DC8 (Guide)

قالب:

چاپی

توصیف:

مشخصات از روي جلد
<واقف: محمد رمضاني>

جایگاه (فروست):

ه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
آداب المشق: زرین خط بهترین روش برای پیشرفت خط دانش آموزان دبستانها و دانش آموزان اکابر ... :[دانشپایه ۵ پنجم]
محتوا دیجیتال
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز فروش: کتابفروشی اسلامیه، تهران

تاریخ انتشار

:
-[۱۳

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

-[۱۳

اندازه:

رقعي (قطع)

شناسگر:

7BB2C1BA-8DCF-4B9A-B8C7-468B96497CDA (Guide)

قالب:

الکترونیکی

توصیف:

مشخصات از روي جلد
فهرست‌نويسي براساس جلد دوم
<واقف: محمد رمضاني>

جایگاه (فروست):

ه
آداب المشق: زرین خط بهترین روش برای پیشرفت خط دانش آموزان دبستانها و دانش آموزان اکابر ... :[دانشپایه ۵ پنجم]
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز فروش: کتابفروشی اسلامیه، تهران

تاریخ انتشار

:
-[۱۳

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

-[۱۳

اندازه:

رقعي (قطع)

شناسگر:

7BB2C1BA-8DCF-4B9A-B8C7-468B96497CDA (Guide)

قالب:

چاپی

توصیف:

مشخصات از روي جلد
فهرست‌نويسي براساس جلد دوم
<واقف: محمد رمضاني>

جایگاه (فروست):

ه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
آداب المشق: زرین خط بهترین روش برای پیشرفت خط دانش آموزان دبستانها و دانش آموزان اکابر ... :[دانشپایه ۳ سوم]
محتوا دیجیتال
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز فروش: کتابفروشی اسلامیه، تهران

تاریخ انتشار

:
-[۱۳

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

-[۱۳

اندازه:

رقعي (قطع)

شناسگر:

2EAD8B04-E2FF-43B2-A56C-33466890685E (Guide)

قالب:

الکترونیکی

توصیف:

مشخصات از روي جلد
فهرست‌نويسي براساس جلد دوم
<واقف: محمد رمضاني>

جایگاه (فروست):

ه
آداب المشق: زرین خط بهترین روش برای پیشرفت خط دانش آموزان دبستانها و دانش آموزان اکابر ... :[دانشپایه ۳ سوم]
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز فروش: کتابفروشی اسلامیه، تهران

تاریخ انتشار

:
-[۱۳

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

-[۱۳

اندازه:

رقعي (قطع)

شناسگر:

2EAD8B04-E2FF-43B2-A56C-33466890685E (Guide)

قالب:

چاپی

توصیف:

مشخصات از روي جلد
فهرست‌نويسي براساس جلد دوم
<واقف: محمد رمضاني>

جایگاه (فروست):

ه