فیلترها

کل نتایج:

4 مورد

نام (مستندات):

صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران. اداره کل پژوهش‌هاي راهبردي رسانه. گروه مطالعات فرهنگي، اجتماعي و بين‌الملل دين و رسانه

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

نمود / نمونه‌های شی / اثر
بررسی انطباق برنامه‌های رسانه ملی با مبانی دینی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه، نشر دین و رسانه

تاریخ انتشار

:
‏‫ 1403

اندازه

:
رقعی (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

‏‫ 1403

اندازه:

رقعی (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

‏‫کتابنامه: ص. [127]-134.‬ (يادداشت واژه نامه، کتابنامه و نمايه هاي داخل اثر)
نمود / نمونه‌های شی / اثر
هنر متعالی در رسانه ملی: خلق و ادراک اثر هنری با تکیه بر نفس‌شناسی صدرایی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه، نشر دین و رسانه

تاریخ انتشار

:
‏‫1403

اندازه

:
رقعی (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

‏‫1403

اندازه:

رقعی (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [173] - 180؛ همچنین به صورت زیرنویس. (يادداشت واژه نامه، کتابنامه و نمايه هاي داخل اثر)
نمود / نمونه‌های شی / اثر
فهم اخلاق رسانه
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۷

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۹۷

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: .2015 ,Understanding media ethics>
کتاب حاضر ويژه برگزاري اولين همايش علمي پژوهشي اخلاق و رسانه منتشر شده است.
عنوان ديگر: فهم اخلاق رسانه (ويژه اولين همايش علمي پژوهشي اخلاق و رسانه)
کتابنامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
رهیافتی به رئالیسم، سینما و بیان مفاهیم دینی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه

اندازه

:
رقعي (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۷

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

رقعي (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۹۷

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه