فیلترها

کل نتایج:

1 مورد

نام (مستندات):

سروش (انتشارات صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران)؛ صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، مرکز تحقيقات، مطالعات و سنجش برنامه‌اي

نمود / نمونه‌های شی / اثر
تحلیل پیام های رسانه ای: کاربرد تحلیل محتوای کمی در تحقیق
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سروش (انتشارات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)؛ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامه ای

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:<Analyzing media messages: using quantitative content analysis in research>
کتابنامه: ص. [۲۱۹] - ‎۲۲۱
چاپ سوم

جایگاه (فروست):

سروش (انتشارات صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران)
۱۲۰۵/۳