فیلترها

کل نتایج:

4 مورد

نام (مستندات):

ابراهیمی

نام کوچک:

عبدالحمید

تاریخ تولد و وفات:

۱۳۱۷

نمود / نمونه‌های شی / اثر
مدیریت بازاریابی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. ۴۷۳ - ‎۴۷۵
چاپ سيزدهم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۱۸۱. مديريت؛ ‎۸
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مدیریت بازاریابی جهانی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
دفتر پژوهشهای فرهنگی

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:< Global Marketing Management>
واژه‌نامه
نمايه
چاپ پنجم

جایگاه (فروست):

فرهنگ و مديريت
۱۸

نام جایگزین:

رويکردي اثربخش براي تامين منابع مالي کارآفرينان و شرکت‌ها
مديريت بازاريابي براي جذب سرمايه : رويکردي بازاريابي گرايانه براي تامين مالي کسب و کارها
مديريت بازاريابي براي جذب سرمايه: رويکردي بازاريابي گرايانه براي تامين مالي کسب و کارها

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
مدیریت بازاریابی برای جذب سرمایه: رویکردی اثربخش برای تامین منابع مالی کارآفرینان و شرکت ها
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مهکامه

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي : Attracting investors : A marketing approach to finding funds for your business,c2004>
عنوان روي جلد : مديريت بازاريابي براي جذب سرمايه : رويکردي بازاريابي گرايانه براي تامين مالي کسب و کارها
کتابنامه
<عنوان اصلي: Attracting investors : A marketing approach to finding funds for your business,c2004>
عنوان روي جلد: مديريت بازاريابي براي جذب سرمايه: رويکردي بازاريابي گرايانه براي تامين مالي کسب و کارها
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تحقیقات بازاریابی (نگرشی کاربردی)
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

اندازه

:
وزيري (قطع)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

محل تولید محتوا (نشر):

اندازه:

وزيري (قطع)

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹ .
۱۳۸۸

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [۳۴۸] - ‎۳۵۴
چاپ دهم
چاپ نهم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتاب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۱۶۳. مديريت
۶