فیلترها

کل نتایج:

21 مورد

یادگیری
نقاط دسترسی مستند:
نمود / نمونه‌های شی / اثر
سنجش فرآیند و فرآورده یادگیری: روشهای قدیم و جدید
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
دوران

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹ .
۱۳۸۷

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه
کتابنامه
نمايه
چاپ دوم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
رویکردهای یادگیری (رهنمودی برای معلمان)
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: 2008 Approaches to learning : A guide for teachers, C>
کتابنامه

جایگاه (فروست):

انتشارات آواي نور
۲۶۷
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه: چگونه مغز با نیازهای ویژه یاد می گیرد
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
اصفهان

ناشر

:
دانشگاه اصفهان

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:<How the special needs brain learns learning disabilities>
عنوان روي جلد: روانشناسي کودکان با نيازهاي ويژه ناتواني‌هاي يادگيري: چگونه مغز با نيازهاي ويژه ياد ميگيرد

جایگاه (فروست):

انتشارات دانشگاه اصفهان؛ ‎۵۲۵)(سازمان مطالعه وتدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)
۱۲۴۱

پدیدآورنده:

نام جایگزین:

مباني نظريه ارتباط گرايي

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
دانش و یادگیری: مبانی نظریه ارتباط گرایی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۲

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۲

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

< عنوان به انگليسي: Knowing knowledge >
کتابنامه: ص. [۲۳۱] - ‎۲۴۰

جایگاه (فروست):

آواي نور
۳۲۹
نمود / نمونه‌های شی / اثر
خلاقیت و یادگیری راهبردها
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آییژ

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: Creativity and learning strategies>
کتابنامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تکنولوژی آموزشی برپایه رویکرد ساخت گرایی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آییژ

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<ص. ع. به انگليسي: Education Technology: A Constructivist View>
کتابنامه
نمايه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تبیین یادگیری و آموزش: با تاکید بر مبانی و رویکرد سند برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۲

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۲

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه
نمود / نمونه‌های شی / اثر
بازخورد در یادگیری مشهود: راهنمای عملی ارائه و دریافت بازخوردهای متنوع و اثربخش در بستر تدریس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۴۰۱

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۴۰۱

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: 2018 ,Visible learning : feedback.
کتابنامه:ص. [۲۶۷] -‎۲۷۲.

جایگاه (فروست):

مجموعه کتاب‌هاي توسعه سواد سنجش معلمان
۴
نمود / نمونه‌های شی / اثر
اهمیت انضباط و محرکها در یادگیری
محتوا دیجیتال
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[بی جا]

ناشر

:
چاپ بنگاه مطبوعاتی ایران

تاریخ انتشار

:
[۱۳۳۷

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

[۱۳۳۷

اندازه:

وزيري (قطع)

شناسگر:

86053B82-EB44-4866-9A84-413286A3A572 (Guide)

قالب:

الکترونیکی

توصیف:

مشخصات از روي جلد
<واقف: محمد رمضاني>
اهمیت انضباط و محرکها در یادگیری
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[بی جا]

ناشر

:
چاپ بنگاه مطبوعاتی ایران

تاریخ انتشار

:
[۱۳۳۷

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

[۱۳۳۷

اندازه:

وزيري (قطع)

شناسگر:

86053B82-EB44-4866-9A84-413286A3A572 (Guide)

قالب:

چاپی

توصیف:

مشخصات از روي جلد
<واقف: محمد رمضاني>
نمود / نمونه‌های شی / اثر
الگوهای یادگیری: ابزارهایی برای تدریس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: <Models of learning: Tools for teaching>
واژه‌نامه
کتابنامه
چاپ پنجم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۹۴۹. علوم تربيتي
۶۴