نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
معجزه (اسلام)--مقاله ها و خطابه ها
(1)
عقل گرایی (اسلام)
(1)
محل نشر
(35)
قم
(75)
تهران
(40)
بیروت
(10)
[قم]
(7)
[تهران]
(7)
اصفهان
(5)
قاهره
(3)
مشهد
(3)
[قاهره]
(3)
بغداد
(2)
طهران
(2)
[بی جا]
(2)
دارالسلطنه اصفهان
(2)
الجزایر
(1)
نیویورک
(1)
دارالخلافه طهران
(1)
اردبیل
(1)
تبریز
(1)
قزوین
(1)
گیلان
(1)
مصر
(1)
لندن
(1)
نجف اشرف
(1)
تهران؛ قم
(1)
[بیروت]
(1)
[کربلا]
(1)
دمشق؛ بیروت
(1)
مشهد رضوی
(1)
طرق مشهد
(1)
مدرسه شهیدیه ماردین
(1)
کربلای معلی
(1)
در بلده مبارکه کلکنده (کلکته)
(1)
مشهد مقدس مدرسه میرزا جعفر
(1)
در بلده قاسان
(1)
مشهد غروی(نجف اشرف)
(1)
نوع محتوا
(3)
نسخه خطی اسلامی-ایرانی
(317)
کتاب
(145)
پایاننامه / رساله
(9)
محل نگهداری
(12)
مخزن
(436)
سالن خواهران
(19)
سالن محققین
(18)
سالن عمومی
(12)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (نجف)
(11)
کتابخانه دانشگاه ادیان
(5)
کتابخانه مدرسه فیضیه
(4)
مخزن 2
(3)
کتابخانه شخصی آیت الله بروجردی (ره)
(3)
مدرسه محمدابراهيم خوانساري (اراک)
(3)
مدرسه اميرالمومنين شهرستان آران و بيدگل
(2)
کتابخانه مدرسه آیت الله بروجردی (کرمانشاه)
(1)
زبان اثر
(4)
عربی
(262)
فارسی
(212)
انگلیسی
(6)
نسخ
(1)
تاریخ انتشار
(103)
1386
( تاریخ انتشار )
(8)
1390
( تاریخ انتشار )
(8)
1391
( تاریخ انتشار )
(5)
1395
( تاریخ انتشار )
(5)
1389
( تاریخ انتشار )
(4)
1378
( تاریخ انتشار )
(4)
1387
( تاریخ انتشار )
(4)
1388
( تاریخ انتشار )
(4)
1393
( تاریخ انتشار )
(4)
1392
( تاریخ انتشار )
(3)
1380
( تاریخ انتشار )
(3)
1384
( تاریخ انتشار )
(3)
1396
( تاریخ انتشار )
(3)
1400
( تاریخ انتشار )
(3)
-[13]
( تاریخ انتشار )
(2)
-1371
( تاریخ انتشار )
(2)
[1358]
( تاریخ انتشار )
(2)
1343 = .م1964
( تاریخ انتشار )
(2)
1376
( تاریخ انتشار )
(2)
1382
( تاریخ انتشار )
(2)
1385
( تاریخ انتشار )
(2)
1397
( تاریخ انتشار )
(2)
1399
( تاریخ انتشار )
(2)
-1383
( تاریخ انتشار )
(1)
-1381=.ق1423
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13--]
( تاریخ انتشار )
(1)
1361 - [1358]
( تاریخ انتشار )
(1)
1377
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران :چاپ رنگين )1328
( تاریخ انتشار )
(1)
(تهران:چاپ سينا)1329
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1397
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1386
( تاریخ انتشار )
(1)
- [13]
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1377 = .م1998
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1387
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1390
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1391
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1395 = .م2016 = .ق1437
( تاریخ انتشار )
(1)
- 1396 =.م2018 = .ق1439
( تاریخ انتشار )
(1)
-[13= .م19= .ق14]
( تاریخ انتشار )
(1)
-1350 = .م1971
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008
( تاریخ انتشار )
(1)
-1367
( تاریخ انتشار )
(1)
-1380
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388
( تاریخ انتشار )
(1)
-1388= .ق 1430
( تاریخ انتشار )
(1)
-1393
( تاریخ انتشار )
(1)
-1399
( تاریخ انتشار )
(1)
1340 = .م1961
( تاریخ انتشار )
(1)
1342 = .م1963
( تاریخ انتشار )
(1)
1390= .ق1432
( تاریخ انتشار )
(1)
1428 ق.
( تاریخ انتشار )
(1)
[1329=.ق1369=.م1950]
( تاریخ انتشار )
(1)
[؟1326]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[13 =.ق14 ]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1334 :صحيح] 1134 = .ق 1375
( تاریخ انتشار )
(1)
[1338 =.ق1378 =.م1959]
( تاریخ انتشار )
(1)
[1381]
( تاریخ انتشار )
(1)
1280 =.ق1319
( تاریخ انتشار )
(1)
1339
( تاریخ انتشار )
(1)
1339 - 1337 = .ق1379 - 1377
( تاریخ انتشار )
(1)
1341
( تاریخ انتشار )
(1)
1359 = .ق1400
( تاریخ انتشار )
(1)
1360
( تاریخ انتشار )
(1)
1361
( تاریخ انتشار )
(1)
1361=.ق1402
( تاریخ انتشار )
(1)
1362
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 = .ق1403
( تاریخ انتشار )
(1)
1362 =.ق1404
( تاریخ انتشار )
(1)
1364
( تاریخ انتشار )
(1)
1370
( تاریخ انتشار )
(1)
1372
( تاریخ انتشار )
(1)
1372= .م1993
( تاریخ انتشار )
(1)
1374
( تاریخ انتشار )
(1)
1375
( تاریخ انتشار )
(1)
1375 =.ق1417
( تاریخ انتشار )
(1)
1376 = .م1997
( تاریخ انتشار )
(1)
1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1380 = .م2001 = .ق1421
( تاریخ انتشار )
(1)
1381
( تاریخ انتشار )
(1)
1381 = .ق 1423
( تاریخ انتشار )
(1)
1383
( تاریخ انتشار )
(1)
1383 = .ق1426
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1385 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2006 = .ق1427
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 = .م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1386 =.م2007 = .ق1428
( تاریخ انتشار )
(1)
1387 = .م2008 = .ق1429
( تاریخ انتشار )
(1)
1387-1379
( تاریخ انتشار )
(1)
1388 =.م2009 =.ق1430
( تاریخ انتشار )
(1)
1388= .م 2009
( تاریخ انتشار )
(1)
1389 = .م2010 = .ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1389=.م2010=.ق1431
( تاریخ انتشار )
(1)
1390 = .م2011
( تاریخ انتشار )
(1)
1391 = .ق1434
( تاریخ انتشار )
(1)
1393 = .م2014 = .ق1435
( تاریخ انتشار )
(1)
1394
( تاریخ انتشار )
(1)
1394 = .م2015 = .ق1436
( تاریخ انتشار )
(1)
1395 = .م2016 = .ق1438
( تاریخ انتشار )
(1)
1396= .م 2017
( تاریخ انتشار )
(1)
1401
( تاریخ انتشار )
(1)
فیلترها
کل نتایج:
471 مورد
پدیدآورنده
(200)
قوشچی، علی بن محمد، 879ق-
( پدیدآورنده )
(20)
علامه حلی، حسن بن یوسف، 648- 726ق
( پدیدآورنده )
(16)
نصیرالدین طوسی، محمد بن محمد، 597 - 672ق. فصول فی علم الاصول
(1)
کلام--شیعه امامیه -- متون قدیمی تا قرن 14
(1)
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، 1279- 1368 ، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،--نظریه درباره عرفان-- مقاله ها و خطابه ها
(1)
علی بن ابی طالب (ع)،امام اول،23 قبل از هجرت -40ق.نهج البلاغه--مقاله ها و خطابه ها
(1)
قرآن -- متشابهات و محکمات--مقاله ها و خطابه ها
(1)
<کتابي مفصل در کلام و اعتقاد است اماميه که در سرزمين هند در روز سه شنبه ۷ ربيع الثاني ۱۰۶۷ق بپايان رسيده و در سه مقام و يک خاتمه تنظيم شده است: ۱-معرفه الله(۲ اساس) ۲-نبوت(يک خاتمه و چهار رکن) ۳-امامت(۱۲اصل) اين بخش سوم بسيار مفصل و دو سوم کتاب را بخود اختصاص داده است>
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، نيمه اول نسخه کناره هايش دچار موريانه خواري شده و برخي کلمات رفته و نيمه دوم تنها هامش و گوشه هايش دچار موريانه خواري شده است، تصحيح در هامش صفحات ، نسخه نفيس و قابل استفاده است، در پايان در دو برگ نام منابع اهل سنت که در کتاب از آن استفاده شده آمده است
(يادداشتهاي نسخه)
<کتابي مفصل در کلام و اعتقاد است اماميه که در سرزمين هند در روز سه شنبه ۷ ربيع الثاني ۱۰۶۷ق بپايان رسيده و در سه مقام و يک خاتمه تنظيم شده است: ۱-معرفه الله(۲ اساس) ۲-نبوت(يک خاتمه و چهار رکن) ۳-امامت(۱۲اصل) اين بخش سوم بسيار مفصل و دو سوم کتاب را بخود اختصاص داده است>
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، نيمه اول نسخه کناره هايش دچار موريانه خواري شده و برخي کلمات رفته و نيمه دوم تنها هامش و گوشه هايش دچار موريانه خواري شده است، تصحيح در هامش صفحات ، نسخه نفيس و قابل استفاده است، در پايان در دو برگ نام منابع اهل سنت که در کتاب از آن استفاده شده آمده است
(يادداشتهاي نسخه)
<مولف پس از ديداري با فتحعلي شاه قاجار بدنبال سوالاتي که وي از او کرد در پاسخ آن پاسخ آن به نگارش کتابي بنام "ظرائف و لطائف" در رد عقايد نصاري و يهود و اثبات عقايد اسلام نمود و پس از تکميل آن در يکشنبه ۸شوال ۱۲۱۵ق که در چند مقدمه و سه بحث و يک خاتمه تنظيم شده بود بنام "راد شبهات کفار" نامگذاري کرد>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>: ج.۱۵. ص.۱۹۸
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۴. ص.۲۶۷
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۳۱۵۱ (برگ۱- ۶۳)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط و نشانيها شنگرف و و در نيمه دوم رساله جاي عناوين سفيد
(يادداشتهاي نسخه)
<مولف پس از ديداري با فتحعلي شاه قاجار بدنبال سوالاتي که وي از او کرد در پاسخ آن پاسخ آن به نگارش کتابي بنام "ظرائف و لطائف" در رد عقايد نصاري و يهود و اثبات عقايد اسلام نمود و پس از تکميل آن در يکشنبه ۸شوال ۱۲۱۵ق که در چند مقدمه و سه بحث و يک خاتمه تنظيم شده بود بنام "راد شبهات کفار" نامگذاري کرد>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>: ج.۱۵. ص.۱۹۸
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۴. ص.۲۶۷
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۳۱۵۱ (برگ۱- ۶۳)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط و نشانيها شنگرف و و در نيمه دوم رساله جاي عناوين سفيد
(يادداشتهاي نسخه)
<کتابي مفصل در مجموعه معارف اسلامي از کلام ، احکام و فروعات شرعيه ، قصص انبياء و اخلا قيات که بنام شاه عباس صفوي (۱۰۳۸ق تاليف و در يک مقدمه در شناختن خداي تعالي و دوازده باب (هر کدام در چند فصل و يک خاتمه در بعشي احاديث و اخبار و حکايات تنظيم شده است ، اين رساله در سال ۱۰ق مطابق با جمله "احسنت احسنت پايان يافته است
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط و نشانيها شنگرف ، صفحات مجدول زر و آبي ؛ تصحيح در هامش برخي صفحات تعدادي از برگهاي پاياني رطوبت ديده است، نسخه پاکيزه و قابل استفاده است، بنظر مي رسد سه چهار برگ آخر نونويسي شده است
(يادداشتهاي نسخه)
<کتابي مفصل در مجموعه معارف اسلامي از کلام ، احکام و فروعات شرعيه ، قصص انبياء و اخلا قيات که بنام شاه عباس صفوي (۱۰۳۸ق تاليف و در يک مقدمه در شناختن خداي تعالي و دوازده باب (هر کدام در چند فصل و يک خاتمه در بعشي احاديث و اخبار و حکايات تنظيم شده است ، اين رساله در سال ۱۰ق مطابق با جمله "احسنت احسنت پايان يافته است
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط و نشانيها شنگرف ، صفحات مجدول زر و آبي ؛ تصحيح در هامش برخي صفحات تعدادي از برگهاي پاياني رطوبت ديده است، نسخه پاکيزه و قابل استفاده است، بنظر مي رسد سه چهار برگ آخر نونويسي شده است
(يادداشتهاي نسخه)
<کتابي متوسط در اصول دين و عقايد حقه اماميه که در يک مقدمه و هشت مطلب تنظيم و بنام شاه صفي صفوي (۱۰۳۸-۱۰۵۲ق) در نهم ربيع الثاني ۱۰۴۷ق تحرير و نگاشته شده است
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، صفحات مجدول زر و سياه ، تصحيح در هامش صفحات. در چند برگ آخر و معنوي است به شمارش آثار و خواهش پشت سر هم آورده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<کتابي متوسط در اصول دين و عقايد حقه اماميه که در يک مقدمه و هشت مطلب تنظيم و بنام شاه صفي صفوي (۱۰۳۸-۱۰۵۲ق) در نهم ربيع الثاني ۱۰۴۷ق تحرير و نگاشته شده است
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، صفحات مجدول زر و سياه ، تصحيح در هامش صفحات. در چند برگ آخر و معنوي است به شمارش آثار و خواهش پشت سر هم آورده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
حاشيه اي متوسط و دقيق و استدلالي بر "حاشيه شرح التجريد" شمس الدين محمد بن احمد خضري (۹۴۲ق) که خود حاشيه بر تجريد الاعتقاد علاءالدين قوشچي (۸۷۹ق) است و بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>: ج.۶. ص.۶۵
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۱۲. ص.۲۱۸
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>: ج.۱۱. ص۹۲
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط سياه، تحشيه و تصحيح در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
حاشيه اي متوسط و دقيق و استدلالي بر "حاشيه شرح التجريد" شمس الدين محمد بن احمد خضري (۹۴۲ق) که خود حاشيه بر تجريد الاعتقاد علاءالدين قوشچي (۸۷۹ق) است و بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<الذريعه>: ج.۶. ص.۶۵
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۱۲. ص.۲۱۸
(يادداشتهاي نسخه)
<آستان قدس>: ج.۱۱. ص۹۲
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط سياه، تحشيه و تصحيح در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه در مبدأ و معاد که در يک مقدمه و دو قسم تاليف و تنظيم شده است: المقدمه؛ القول بالاشتراک في الوجوه و معاني اسم الله بالاشتراک اللفظي. القسم الاول؛ في بيان المسايل الضريه الواجبه تقديمها في صدر الرساله. القسم الثاني؛ في بيان الضروريه الاعتقاديه.>
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، کاتب به اشتباه رساله را به "مولا رجب عليا" (مولي رجب علي تبريزي) نسبت داده ، فايده اي در نفي اولويت ذاتي در دو برگ پاياني آمده است
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي کوتاه در مبدأ و معاد که در يک مقدمه و دو قسم تاليف و تنظيم شده است: المقدمه؛ القول بالاشتراک في الوجوه و معاني اسم الله بالاشتراک اللفظي. القسم الاول؛ في بيان المسايل الضريه الواجبه تقديمها في صدر الرساله. القسم الثاني؛ في بيان الضروريه الاعتقاديه.>
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، کاتب به اشتباه رساله را به "مولا رجب عليا" (مولي رجب علي تبريزي) نسبت داده ، فايده اي در نفي اولويت ذاتي در دو برگ پاياني آمده است
(يادداشتهاي نسخه)