گرچه در اين اثر نام مولف و عنوان کتاب ذکر نشده اما خط و ساختار کتاب مانند همان کتاب "مجمع المواعظ" رشتي است که شامل مجالس وعظ و منابر مولف به صورت مجلس مجلس نگاشته شده است. همانطور که در معرفي نسخه آمده شماره مجالس مرتب نيست و در واقع اين دو نسخه مکمل هم هستند.
(يادداشتهاي نسخه)
گرچه در اين اثر نام مولف و عنوان کتاب ذکر نشده اما خط و ساختار کتاب مانند همان کتاب "مجمع المواعظ" رشتي است که شامل مجالس وعظ و منابر مولف به صورت مجلس مجلس نگاشته شده است. همانطور که در معرفي نسخه آمده شماره مجالس مرتب نيست و در واقع اين دو نسخه مکمل هم هستند.
(يادداشتهاي نسخه)
شامل مجالس وعظ و منابر مولف است که تحت عنوان مجلس مجلس نگاشته است. شماره گذاري مجالس مرتب نيست تا مجلس سي ام شماره دارد و برخي مجالس بدون شماره است
(يادداشتهاي نسخه)
شامل مجالس وعظ و منابر مولف است که تحت عنوان مجلس مجلس نگاشته است. شماره گذاري مجالس مرتب نيست تا مجلس سي ام شماره دارد و برخي مجالس بدون شماره است
(يادداشتهاي نسخه)
اين جزوه مطالبي به صورت مجلس مجلس نوشته شده و ظاهرا مباحثي است که در منبر بيان کرده و نگاشته است و شامل مباحثي چون: <"غدير خم، شرح ان عليکم لحافظون کرام الکاتبين...، شب نوزدهم ماه رمضان، حضور حضرت زينب در مجلس يزيد، روز جمعه و فضيلت آن، حرکت امام حسين از مکه به کربلا، قتل ابا عبدالله بن حسين، خلقت حضرت آدم، حضور مردي از آذريايجان در پيش عمر، و همينگونه مباحث مختلف ديگر را دارد. "> جمعا سي و يک مجلس را شامل ميشود که در سال ۱۳۴۱ق. نگاشته است. در دفتري ۲۰۰ برگ نوشته شده و بسياري از اوراق بينابين دفتر نانوشته است
(يادداشتهاي نسخه)
اين جزوه مطالبي به صورت مجلس مجلس نوشته شده و ظاهرا مباحثي است که در منبر بيان کرده و نگاشته است و شامل مباحثي چون: <"غدير خم، شرح ان عليکم لحافظون کرام الکاتبين...، شب نوزدهم ماه رمضان، حضور حضرت زينب در مجلس يزيد، روز جمعه و فضيلت آن، حرکت امام حسين از مکه به کربلا، قتل ابا عبدالله بن حسين، خلقت حضرت آدم، حضور مردي از آذريايجان در پيش عمر، و همينگونه مباحث مختلف ديگر را دارد. "> جمعا سي و يک مجلس را شامل ميشود که در سال ۱۳۴۱ق. نگاشته است. در دفتري ۲۰۰ برگ نوشته شده و بسياري از اوراق بينابين دفتر نانوشته است
(يادداشتهاي نسخه)