<رساله اي مفصل در مباني ، اصول و قواعد علم منطق که بصورت "تعليم- تعليم" تنظيم شده و نام مولف مزبور بخط قديمي بر روي برگ اول آمده است، در ابتدا مولف مرموز است"ابنا ذقلس" را در چهارده برگ آورده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
عناوين سياه در يک سوم پايان نسخه عناوين نيامده است
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي مفصل در مباني ، اصول و قواعد علم منطق که بصورت "تعليم- تعليم" تنظيم شده و نام مولف مزبور بخط قديمي بر روي برگ اول آمده است، در ابتدا مولف مرموز است"ابنا ذقلس" را در چهارده برگ آورده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
عناوين سياه در يک سوم پايان نسخه عناوين نيامده است
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي مفصل بر "حاشيه تهذيب المنطق" نگاشته جلال الدين دواني (۹۰۸ق) است که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعه>: ج.۶. ص.۵۹
(يادداشتهاي نسخه)
نسخه حاضر ديباچه ندارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و نشانيها شنگرف ، درهامش نسخه ؛ امضاي سعدالدين و قزلچي تحشيه نويسي شده استبر روي صفحه اول کتاب "مير ابوالفتح" نسبت داده که با تطبيق آغاز متن آن معلوم شد نسبت اشتباه بوده است
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي مفصل بر "حاشيه تهذيب المنطق" نگاشته جلال الدين دواني (۹۰۸ق) است که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعه>: ج.۶. ص.۵۹
(يادداشتهاي نسخه)
نسخه حاضر ديباچه ندارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و نشانيها شنگرف ، درهامش نسخه ؛ امضاي سعدالدين و قزلچي تحشيه نويسي شده استبر روي صفحه اول کتاب "مير ابوالفتح" نسبت داده که با تطبيق آغاز متن آن معلوم شد نسبت اشتباه بوده است
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي متوسط بر "حاشيه تهذبي المنطق" مولي عبدالله يزدي (۹۸۱ق) بر "تهذيب المنطق" سعدالدين تفتازاني(۷۹۳ق) است که بصورت "قوله- اقول" تنطيم شده و نگارش آن در دهه آخر شعبان ۱۱۳۲ق آغاز و در دهه نيمه رمضان همان سال پايان يافته است>
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي متوسط بر "حاشيه تهذبي المنطق" مولي عبدالله يزدي (۹۸۱ق) بر "تهذيب المنطق" سعدالدين تفتازاني(۷۹۳ق) است که بصورت "قوله- اقول" تنطيم شده و نگارش آن در دهه آخر شعبان ۱۱۳۲ق آغاز و در دهه نيمه رمضان همان سال پايان يافته است>
(يادداشتهاي نسخه)