<کتابي در شرح و توضيح فارسي "تهذيب المنطق" سعدالدين تفتازاني (۷۹۳ق) که بنظر آقا بزرگ طهراني در "الذريعه" اين کتاب با همين آغاز "ترجمه تهذيب المنطق" است، چنانکه آفار و متن آن نيز با "شرح تهذيب" فارسي ملا عبدالله يزدي يکسان است>
(يادداشتهاي نسخه)
<کتابي در شرح و توضيح فارسي "تهذيب المنطق" سعدالدين تفتازاني (۷۹۳ق) که بنظر آقا بزرگ طهراني در "الذريعه" اين کتاب با همين آغاز "ترجمه تهذيب المنطق" است، چنانکه آفار و متن آن نيز با "شرح تهذيب" فارسي ملا عبدالله يزدي يکسان است>
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه متوسطي بر "شرح ايساغوجي" احتمالا حسام الدين کاتي (۷۶۰ق) که بر "الايساغوجي" اثيرالدين ابهري (۶۶۰ق) بصورت "قال-اقول" نوشته شده و بنام سلطان ابوالفتح پيربوداغ بهادر خان مزين شده است، بر روي برگ اول رساله به "يوسف بن محمد جان قره باغي محمد شاهي" نسبت داده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۳۲۹۸ (برگ۷۱- ۱۱۶)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، تحشيه و تصحيح در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه متوسطي بر "شرح ايساغوجي" احتمالا حسام الدين کاتي (۷۶۰ق) که بر "الايساغوجي" اثيرالدين ابهري (۶۶۰ق) بصورت "قال-اقول" نوشته شده و بنام سلطان ابوالفتح پيربوداغ بهادر خان مزين شده است، بر روي برگ اول رساله به "يوسف بن محمد جان قره باغي محمد شاهي" نسبت داده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۳۲۹۸ (برگ۷۱- ۱۱۶)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، تحشيه و تصحيح در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي متوسط بر شرح "حسام الدين حسن کاتي (۷۶۰ق)" است که بر "الايساغوجي" اثيرالدين مفضل بن عمر ابهري نوشته شده و بصورت "قال-اقول" تنظيم شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<آستان قدس>: ج.۱. ص.۲۹۳
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه (برگ۲۷- ۷۰)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط متن و هامش شنگرف، تحشيه فراوان در هامش صفحات ، کناره صفحات رطوبت ديده است
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي متوسط بر شرح "حسام الدين حسن کاتي (۷۶۰ق)" است که بر "الايساغوجي" اثيرالدين مفضل بن عمر ابهري نوشته شده و بصورت "قال-اقول" تنظيم شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<آستان قدس>: ج.۱. ص.۲۹۳
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه (برگ۲۷- ۷۰)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط متن و هامش شنگرف، تحشيه فراوان در هامش صفحات ، کناره صفحات رطوبت ديده است
(يادداشتهاي نسخه)