<شرح متوسطي است بر کتاب "مختصر في الميزان؟" که در منابع و فهارس هيچ اشاره اي به آن نشده است. در اين شرح از سيد ، قطب الدين ، حسين هارون و کتابش "کاشف الغمه" و شهاب الدين و کتاب او "اللمعه" ياد شده است >
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۴۰۵۱ (برگ ۱۰۱- ۱۷۱)
(يادداشتهاي نسخه)
خطوط شنگرف، تصحيح شده- چند برگ در ميانه نسخه مجدول شگرف و لاجوردي
(يادداشتهاي نسخه)
<شرح متوسطي است بر کتاب "مختصر في الميزان؟" که در منابع و فهارس هيچ اشاره اي به آن نشده است. در اين شرح از سيد ، قطب الدين ، حسين هارون و کتابش "کاشف الغمه" و شهاب الدين و کتاب او "اللمعه" ياد شده است >
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
مجموعه ۴۰۵۱ (برگ ۱۰۱- ۱۷۱)
(يادداشتهاي نسخه)
خطوط شنگرف، تصحيح شده- چند برگ در ميانه نسخه مجدول شگرف و لاجوردي
(يادداشتهاي نسخه)
<شرح مزجي مختصري است بر بخش منطق و تهذيب تفتازاني بدون تطويل و نقل اقوال و اگر خواسته تفصيلي بدهد در حاشيه مطالبي نوشته است. پايان آن در ماه ذي قعده ۸۸۲قمري اتفاق افتاده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<شرح مزجي مختصري است بر بخش منطق و تهذيب تفتازاني بدون تطويل و نقل اقوال و اگر خواسته تفصيلي بدهد در حاشيه مطالبي نوشته است. پايان آن در ماه ذي قعده ۸۸۲قمري اتفاق افتاده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<شرحي است بر يکي از متون منطقي با "تهذيب المنطق" و "شمسيه" و "ايساغوجي" مطابقت شد که متن هيچکدام نبود. متن کتاب، عربي است و در دو مقصد مي باشد: المقصد الاول في بعض النسخ التصورات>
(يادداشتهاي نسخه)
<شرحي است بر يکي از متون منطقي با "تهذيب المنطق" و "شمسيه" و "ايساغوجي" مطابقت شد که متن هيچکدام نبود. متن کتاب، عربي است و در دو مقصد مي باشد: المقصد الاول في بعض النسخ التصورات>
(يادداشتهاي نسخه)