اثر حاضر جهت تعليم زبان فارسي نوشته شده است کتاب در دو ستون است که سمت راست متن برخي حکايت هاي فارسي و در ستون دوم ترجمه اردو آمده است و در انتهاي کتاب برخي واژگان فارسي به اردو ترجمه شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
جلد اثر براي کتاب "فرود آرام بشر بر سطح ماه است" و صفحه سه تا ۸۰ کتاب افتادگي دارد
(يادداشتهاي نسخه)
اثر حاضر جهت تعليم زبان فارسي نوشته شده است کتاب در دو ستون است که سمت راست متن برخي حکايت هاي فارسي و در ستون دوم ترجمه اردو آمده است و در انتهاي کتاب برخي واژگان فارسي به اردو ترجمه شده است
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
جلد اثر براي کتاب "فرود آرام بشر بر سطح ماه است" و صفحه سه تا ۸۰ کتاب افتادگي دارد
(يادداشتهاي نسخه)
نصاب تعليم: امتحان فرست پروفشنل حکيم حاذق ( براي جماعت سال اول و دوم)
توصیف:
اثر حاضر در چند بخش تنظيم شده است. عبارات و اصطلاحات به زبان اردو و فارسي آمده و بخشهاي آن عبارتند از : <" طبيعيات بذريعه ليکچراز هدايه الحکمه.- تشريح الابدان.- افعال الاعضا.- کليات: ۱. ><مختصر الکليات(ترجمه موجز القانون) و ( ترجمه اقصرائي .. ماسوائي امور طبيعيه و حصه حفظان صحت ) ۲. افاده کبير جديد ( مصنفه حکيم ممد کبير الدين صاحب>.- معالجات- طب القانوني- علم السموم- تلقيح و احتقان ..>
(يادداشتهاي نسخه)
نصاب تعليم: امتحان فرست پروفشنل حکيم حاذق ( براي جماعت سال اول و دوم)
توصیف:
اثر حاضر در چند بخش تنظيم شده است. عبارات و اصطلاحات به زبان اردو و فارسي آمده و بخشهاي آن عبارتند از : <" طبيعيات بذريعه ليکچراز هدايه الحکمه.- تشريح الابدان.- افعال الاعضا.- کليات: ۱. ><مختصر الکليات(ترجمه موجز القانون) و ( ترجمه اقصرائي .. ماسوائي امور طبيعيه و حصه حفظان صحت ) ۲. افاده کبير جديد ( مصنفه حکيم ممد کبير الدين صاحب>.- معالجات- طب القانوني- علم السموم- تلقيح و احتقان ..>
(يادداشتهاي نسخه)
اين تفسير ۱۸ جلد است . دوازده مجلد اول و ابتداي سيزدهم از سيد ابوالقاسم رضوي است مولف جلد سيزدهم را شروع کرد و بسال ۱۳۲۴ق درگذشت. بقيه مجلدات را ابوتراب سيدعلي رضوي قمي لاهوري بر عهده گرفته و تاليف کرده است. ( مشار فارسي،ص ۱۳۴۶)
(يادداشتهاي نسخه)
اين تفسير ۱۸ جلد است . دوازده مجلد اول و ابتداي سيزدهم از سيد ابوالقاسم رضوي است مولف جلد سيزدهم را شروع کرد و بسال ۱۳۲۴ق درگذشت. بقيه مجلدات را ابوتراب سيدعلي رضوي قمي لاهوري بر عهده گرفته و تاليف کرده است. ( مشار فارسي،ص ۱۳۴۶)
(يادداشتهاي نسخه)