<حاشيه اي مختصر بر "مختصر الاصول" ابن حاجب مصري (۶۴۶ق) که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است، نام محشي بخط قديم روي برگ اول /امده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۲. ص.۱۸۵۴
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۱۱. ص.۲۱۵
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۲۶۷۵ (برگ ۲۴- ۷۵)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف ، تحشيه فراوان در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي مختصر بر "مختصر الاصول" ابن حاجب مصري (۶۴۶ق) که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است، نام محشي بخط قديم روي برگ اول /امده است>
(يادداشتهاي نسخه)
<کشف الظنون>: ج.۲. ص.۱۸۵۴
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۱۱. ص.۲۱۵
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۲۶۷۵ (برگ ۲۴- ۷۵)
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف ، تحشيه فراوان در هامش صفحات
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي مختصر بر "شرح مختصر الاصول" قاضي عضدالدين ايجي (ق) که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است ، روي برگ اول بخط قديم اين رساله به مير سيد شريف جرجاني نسبت داده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<مجلس>: ج.۲۵. ص.۲۰۶
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۱۱. ص.۲۱۵
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۲۶۷۵ (برگ۱- ۲۳)
(يادداشتهاي نسخه)
علامت بلاغ در هامش صفحات ، تحشيه بسيار در هامش صفحات، انتقال از حاج حسن بهبهاني در ۱۱۸۸ق در مدرسه حکيم ، کناره هاي صفحات وصالي شده
(يادداشتهاي نسخه)
<حاشيه اي مختصر بر "شرح مختصر الاصول" قاضي عضدالدين ايجي (ق) که بصورت "قوله- قوله" تنظيم شده است ، روي برگ اول بخط قديم اين رساله به مير سيد شريف جرجاني نسبت داده شده است>
(يادداشتهاي نسخه)
بیشتر
<مجلس>: ج.۲۵. ص.۲۰۶
(يادداشتهاي نسخه)
<مرعشي>: ج.۱۱. ص.۲۱۵
(يادداشتهاي نسخه)
مجموعه ۲۶۷۵ (برگ۱- ۲۳)
(يادداشتهاي نسخه)
علامت بلاغ در هامش صفحات ، تحشيه بسيار در هامش صفحات، انتقال از حاج حسن بهبهاني در ۱۱۸۸ق در مدرسه حکيم ، کناره هاي صفحات وصالي شده
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط در تحقيق حجيت قول مجتهدين ميت تقلد از ميت که در دو اصل تنظيم شده و نگارش آن در ششم جمادي الثاني ۱۱۰۰ق پايان يافته است: اصل اول؛ في تحقيق قولهم (تحول الميت کامليت) اصل الثاني؛في تحقيق قولهم(الرعيه صنفان مجتهد و مقلد)>
(يادداشتهاي نسخه)
<رساله اي متوسط در تحقيق حجيت قول مجتهدين ميت تقلد از ميت که در دو اصل تنظيم شده و نگارش آن در ششم جمادي الثاني ۱۱۰۰ق پايان يافته است: اصل اول؛ في تحقيق قولهم (تحول الميت کامليت) اصل الثاني؛في تحقيق قولهم(الرعيه صنفان مجتهد و مقلد)>
(يادداشتهاي نسخه)