فیلترها

کل نتایج:

41 مورد

شیوه مطالعه
نقاط دسترسی مستند:
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روشهای یادگیری و مطالعه
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
دوران

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۲

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۲

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه به صورت زيرنويس
نمايه
چاپ چهارم
ن‎۲ ( چاپ هشتم : ‎۱۳۸۶)
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روش موفقیت در تحصیل
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[قم]

ناشر

:
تحسین ما

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [‎۱۲۸]؛ همچنين به صورت زيرنويس

جایگاه (فروست):

مجموعه روان آرام
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روش مطالعه
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[قم]

ناشر

:
وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش ضمن خدمت

تاریخ انتشار

:
۱۳۶۰

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۶۰

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. ۵۶ - ‎۵۸
چاپ دوم

جایگاه (فروست):

اداره کل آموزش ضمن خدمت
۵
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روش تحصیل
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مرکز نشر هاجر

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه به‌صورت زيرنويس
چاپ دهم

جایگاه (فروست):

روش‌ها و مهارت‌ها
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روان شناسی مطالعه
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
مرکز نشر دانشگاهی

تاریخ انتشار

:
۱۳۶۶

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۶۶

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: The Psychology of study>
کتابنامه به‌صورت زيرنويس
<ن.‎۲. اهدا کننده: کتابخانه مرکزي دانشگاه تهران>

جایگاه (فروست):

مرکز نشر دانشگاهي؛ ‎۲۸۰. روانشناسي و علوم تربيتي؛ ‎۱۰
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روانشناسی حافظه و یادگیری: با رویکردی شناختی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

ص. ع. به‌انگليسي: Psychology of Memory and learning: Acognitire Approach
واژه‌نامه
کتابنامه
نمايه
چاپ سوم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۸۷۰. روان‌شناس
۴۰
نمود / نمونه‌های شی / اثر
راه های بسیار یادگیری: راهنمای کودکان با نارسایی های یادگیری
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
کتاب ارجمند

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۳

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۳

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: Many ways to learn: A kid's guide to LD>
واژه‌نامه

جایگاه (فروست):

کتاب ارجمند
۸۰۲
نمود / نمونه‌های شی / اثر
راهبردهای یادگیری و یادسپاری مهارتهای مطالعه در طول برنامه درسی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
نشر نی

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۵

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۷۵

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: Strategies For Learning and Remembring>
کتابنامه
<اهدا کننده: کتابخانه مرکزي دانشگاه تهران>

پدیدآورنده:

زبان اثر:

فارسی

درباره (موضوع):

نمود / نمونه‌های شی / اثر
چگونه مطالعه کنیم
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
جامعه القرآن الکریم

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۶

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۶

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [۶۳- ‎۶۶]؛ همچنين به‌صورت زيرنويس
چاپ دوم
<ن.‎۲. اهدا کننده: رحماني>
پشت جلد به انگليسي: ?How can study
نمود / نمونه‌های شی / اثر
چگونه کودکان و نوجوانان را به مطالعه علاقه مند کنیم؟: راهنمای عملی برای والدین و مربیان
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی. انتشارات مدرسه برهان

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۲

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۲

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

بخشهايي از اين کتاب قبلا در اولين هم انديشي "بررسي راه‌هاي ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخواني" در سال ‎۷۵ به شکل مقاله ارائه شده است
کتابنامه: ص. ۱۸۰ - ‎۱۸۳؛ همچنين به صورت زيرنويس
چاپ ششم