مولف اين تفسير را از تفسير مفصل خود به نام منهج الصادقين تلخيص کرده است.
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعه>: ج.۷.ص.۲۳۳
(يادداشتهاي نسخه)
<سپهسالار>: ج.۱.ص.۱۲۳
(يادداشتهاي نسخه)
<مجلس>: ج.۳۵.ص.۴۱
(يادداشتهاي نسخه)
<مشار فارسي>: ج.۱.ص.۱۲۸۳
(يادداشتهاي نسخه)
جلد اول را دارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، صفحه اول داراي لوح مزدوج مذهب لاجوردي با نقش گل و بته و حاشيه زرد، کتيبه مذهب لاجوردي شنگرف سبز، صفحه اول و دوم طلا اندازي دندان موشي بين سطور و حاشيه مذهب به نقش گل و بته، صفحات مجدول به خطوط سياه زرين لاجوردي
(يادداشتهاي نسخه)
مولف اين تفسير را از تفسير مفصل خود به نام منهج الصادقين تلخيص کرده است.
(يادداشتهاي نسخه)
<الذريعه>: ج.۷.ص.۲۳۳
(يادداشتهاي نسخه)
<سپهسالار>: ج.۱.ص.۱۲۳
(يادداشتهاي نسخه)
<مجلس>: ج.۳۵.ص.۴۱
(يادداشتهاي نسخه)
<مشار فارسي>: ج.۱.ص.۱۲۸۳
(يادداشتهاي نسخه)
جلد اول را دارد
(يادداشتهاي نسخه)
عناوين و خطوط شنگرف، صفحه اول داراي لوح مزدوج مذهب لاجوردي با نقش گل و بته و حاشيه زرد، کتيبه مذهب لاجوردي شنگرف سبز، صفحه اول و دوم طلا اندازي دندان موشي بين سطور و حاشيه مذهب به نقش گل و بته، صفحات مجدول به خطوط سياه زرين لاجوردي
(يادداشتهاي نسخه)
در نشانههاي ظه.ر حضرت حجه بن الحسن عليه السلام و مخصوصا پيرامون دجال که قبل از حضرت مهدي ظاهر ميشود، و همچنين علامتهاي قيام قيامت چنانچه در احاديث و روايتها آمده است. (نام کاشاني بر فراز صفحه اول آمده است)
(يادداشتهاي نسخه)