فیلترها

کل نتایج:

18 مورد

شاگردان- روابط با معلمان
نقاط دسترسی مستند:
نمود / نمونه‌های شی / اثر
چگونه باید تربیت کرد
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
انجمن اولیاء و مربیان جمهوری اسلامی ایران، واحد انتشارات

تاریخ انتشار

:
۱۳۶۷

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۶۷

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

چاپ ششم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
تربیت برتر: آنچه والدین و معلمان باید بدانند
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
موسسه بوستان کتاب، مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه به‌صورت زيرنويس
چاپ هفتم

جایگاه (فروست):

موسسه بوستان کتاب؛ ‎۳۱۱. کتاب‌هاي موسسه فرهنگي - تربيتي توحيد؛ ‎۵) (اخلاق و علوم تربيتي؛ ‎۳۳. تعليم و تربيت
۲۵
نمود / نمونه‌های شی / اثر
بازخورد در یادگیری مشهود: راهنمای عملی ارائه و دریافت بازخوردهای متنوع و اثربخش در بستر تدریس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
آوای نور

تاریخ انتشار

:
۱۴۰۱

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۴۰۱

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: 2018 ,Visible learning : feedback.
کتابنامه:ص. [۲۶۷] -‎۲۷۲.

جایگاه (فروست):

مجموعه کتاب‌هاي توسعه سواد سنجش معلمان
۴
نمود / نمونه‌های شی / اثر
انضباط مثبت: روشی برای مدیریت رفتار دانش آموزان در کلاس
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سخن

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۰

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۹۰

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: <Positive discipline in the inclusive, learning- friendly classroom>
کتابنامه به صورت زيرنويس

جایگاه (فروست):

آموزه‌هاي تربيتي کتابي براي مربيان و اولياء
۱
نمود / نمونه‌های شی / اثر
الگوی ارتباطی معلم با دانش آموز از منظر آیت الله جوادی آملی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۹

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۹

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتاب حاضر جهت ارائه در "همايش نظريه علم اسلامي و کاربست آن در نظام آموزش و پرورش" تهيه شده است.
<ص.ع. به انگليسي: Sayid Abbas Hussaini. The Communicative Model ... .>
کتابنامه: ص. [۲۶۳]-‎۲۷۱؛ همچنين به صورت زيرنويس
نمايه
<نوع تهيه: کتاب سال حوزه>

جایگاه (فروست):

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي؛ ‎۵۸۸. پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامي؛ ‎۱۱۸. جستارهايي در علم ديني؛ ‎۴
نمود / نمونه‌های شی / اثر
آنچه والدین و مربیان باید بدانند: ویژه اولیاء و مربیان
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
[قم]

ناشر

:
رئوف

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۱

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۷۱

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

کتابنامه: ص. [۱۲۳] - ‎۱۲۴؛ همچنين به صورت زيرنويس
چاپ پنجم

جایگاه (فروست):

ويژه اولياء و مربيان؛ ‎۳
نمود / نمونه‌های شی / اثر
آنچه والدین و مربیان باید بدانند
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
موسسه بوستان کتاب(مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۸

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۸

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان روي جلد: آنچه والدين و مربيان بايد بدانند: ويژه اوليا و مربيان
کتابنامه به صورت زيرنويس
چاپ بيست و چهارم
<اهدا کننده: سمانه سادات فقيه سبزواري>

جایگاه (فروست):

موسسه بوستان کتاب؛ ‎۳۳۷. کتاب‌هاي موسسه فرهنگي - تربيتي توحيد؛ ‎۳)(اخلاق و علوم تربيتي؛ ‎۴۰. تعليم و تربيت؛ ‎۳۱
نمود / نمونه‌های شی / اثر
آنچه معلمان و مربیان باید بدانند
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
قم

ناشر

:
موسسه بوستان کتاب(مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم)

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
رقعي (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱ .
۱۳۸۷

اندازه:

رقعي (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

بالاي عنوان روي جلد: ويژه معلمان و مربيان
کتابنامه به صورت زيرنويس
چاپ يازدهم
چاپ نهم

جایگاه (فروست):

موسسه بوستان کتاب؛ ‎۳۳۸. کتابهاي موسسه فرهنگي تربيتي توحيد)( ‎۴. اخلاق و علوم تربيتي؛ ‎۴۱. تعليم و تربيت
۳۲