فیلترها

کل نتایج:

29 مورد

روانشناسی یادگیری
نمود / نمونه‌های شی / اثر
نگرش و انگیزش در یادگیری زبان دوم
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
اصفهان

ناشر

:
دانشگاه اصفهان

تاریخ انتشار

:
۱۳۷۵

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۷۵

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

<عنوان اصلي: Attitudes and motiration in second language learning>
واژه‌نامه

جایگاه (فروست):

انتشارات دانشگاه اصفهان
۲۳۷
نمود / نمونه‌های شی / اثر
کاربرد روانشناسی در آموزشگاه (روانشناسی آموزشگاهی)
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سروش (انتشارات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه
کتابنامه: ص. [۲۹۳] - ‎۲۹۸
نمايه
چاپ نهم

جایگاه (فروست):

سروش (انتشارات صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران)
۹/۱۲۰‎ شماره ترتيب انتشار
نمود / نمونه‌های شی / اثر
فنون مدیریت کلاس: "رویکرد روان شناختی به بهسازی آموزش و ارتباطات مدرسه"
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
دانژه

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي: <Maintaining sanity in the classroom : classroom management techniques, 2nd ed, c1998.>
کتابنامه
نمايه
چاپ دوم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
سبک های یادگیری و شناختی: نظریه ها و آزمون ها
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه
کتابنامه: ص. ۱۴۳ - ‎۱۵۱
چاپ دوم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۱۱۰۱. روانشناسي
۵۵
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روان شناسی یادگیری و رفتار
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز انتشارات علمی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۰

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۰

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

عنوان اصلي:<Psychology of learning and behavior>
کتابنامه: ص. ۴۹۱ - ‎۵۲۲؛ همچنين به صورت زيرنويس
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روانشناسی یادگیری (رشته روان شناسی)
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
دانشگاه پیام نور

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه.
کتابنامه: ص. [۲۵۹]-‎۲۶۲.
نمايه
چاپ ششم
<اهدا کننده: کتابخانه مرکزي دانشگاه تهران>

جایگاه (فروست):

دانشگاه پيام نور؛ ‎۱۲۹۴. گروه روانشناسي؛ (‎۴۰/آ)

پدیدآورنده:

نام جایگزین:

نظريه‌هاي يادگيري و آموزشي

زبان اثر:

فارسی
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روان شناسی یادگیری بر بنیاد نظریه ها
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سخن

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۸

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

ناشر:

تاریخ انتشار:

۱۳۸۸

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

اين کتاب نسخه تکامل‌يافته کتاب "نظريه‌هاي يادگيري و آموزشي" است
واژه‌نامه
کتابنامه: ص. ۴۳۵ - ‎۴۳۹
نمايه
چاپ پنجم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روان شناسی یادگیری
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۹۱

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۹۱

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه‌نامه
کتابنامه: ص. ۲۹۵ - ‎۳۱۲
نمايه
چاپ پنجم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۱۰۸۲. روان‌شناسي؛ ‎۵۴

زبان اثر:

فارسی

درباره (موضوع):

نمود / نمونه‌های شی / اثر
روان شناسی یادگیری
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
نشر روان

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۵

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۵

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

واژه نامه
کتابنامه:ص. [‎۲۹۳]
چاپ سوم
نمود / نمونه‌های شی / اثر
روانشناسی حافظه و یادگیری: با رویکردی شناختی
کتاب

محل تولید محتوا (نشر)

:
تهران

ناشر

:
سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی

تاریخ انتشار

:
۱۳۸۹

اندازه

:
وزيري (قطع)

محل تولید محتوا (نشر):

تاریخ انتشار:

۱۳۸۹

اندازه:

وزيري (قطع)

قالب:

چاپی

توصیف:

ص. ع. به‌انگليسي: Psychology of Memory and learning: Acognitire Approach
واژه‌نامه
کتابنامه
نمايه
چاپ سوم

جایگاه (فروست):

سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاهها (سمت)؛ ‎۸۷۰. روان‌شناس
۴۰